Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@09:31:16 GMT

تجمع مدال‌آوران آسیایی و پاراآسیایی مقابل وزارت ورزش+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۹۵۳۵

تجمع مدال‌آوران آسیایی و پاراآسیایی مقابل وزارت ورزش+عکس

تعدادی از مدال آوران کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی امروز (دوشنبه) مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

به گزارش مشرق، تعدادی از ورزشکاران و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی کشورمان صبح امروز (دوشنبه) در اعتراض به بدقولی‌های وزارت ورزش و جوانان و پرداخت نشدن پاداش‌های‌شان مقابل در وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران از رشته‌های دوومیدانی، قایقرانی، کاراته، کبدی، والیبال نشسته و چندین رشته دیگر از جمله تجمع کننده‌های امروز بودند که اعتراض‌شان تبدیل پاداش سکه به حواله از سوی وزارت ورزش بود.

بیشتر بخوانید:

بیانیه ورزشکاران خطاب به وزارت ورزش +عکس داورزنی دادِ مدال‌آوران را درآورد!

محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در واکنش به تجمع ورزشکاران به جمع آن‌ها آمد و صحبت کرد و از ورزشکاران خواست تا بروند و تعدادی از آنها به عنوان نماینده در وزارت ورزش حضور داشته باشند که با مخالفت ورزشکاران همراه بود.

پیش از اعزام کاروان‌های ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا، مسئولان ورزش کشورمان و در راس آن وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند که به نفراتی که طلا بگیرند ۱۶۰ سکه، نقره ۸۰ سکه و برنز ۴۰ سکه تعلق می‌گیرد. همچنین قرار بود به مدال‌آوران در رشته‌های تیمی نصف این پاداش اهدا می‌شود، اما پس از این مسابقات گفته می‌شود پاداش‌ها از سکه تبدیل به حواله و پول شده و همین موضوع ناراحتی ورزشکاران را به دنبال داشته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی بازار سکه و ارز اعتراض بازی های آسیایی 2018 بازی های پاراآسیایی پاداش تجمع اعتراضی جاکارتا مدال آوران ورزشکاران وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند

به گزارش همشهری آنلاین، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر 847452 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی ورزش معلولان

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس