Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه متأسفانه وجود سگ‌های ولگرد در شهر همدان معضل شده است، اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد محیط زیست و انجمن حمایت از حیوانات مخالف کشتن سگ‌ها هستند اما این اتفاق کم و بیش می‌افتد.

وی با بیان اینکه در کنار سایت دفن زباله همدان زمینی برای جمع آوری و نگهداری این سگ‌ها مد نظر بود که دامپزشکی استان همدان با این موضوع مخالفت کرد، گفت: تا کنون کار قابل توجهی در این زمینه انجام نشده اما مطالعاتی در راستای ساماندهی سگ‌های ولگرد در همدان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی با بیان اینکه وارد فاز عملیاتی و اجرایی نشده‌ایم، اظهار داشت: البته راه اندازی مرکز جمع آوری سگ‌های ولگرد تنها محدود به نگهداری آنها نبود بلکه در راستای تزریق واکسن هاری، عقیم کردن سگ‌ها، جداسازی نژادی و سایر امور اقدام می‌شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: متأسفانه در بودجه ۹۸ شهرداری برای این اقدام مبلغی پیش بینی نشده است.

وی با بیان اینکه البته آزار و اذیت حیوانات را نمی‌پسندیم و به نوعی بر سر دوراهی گیر کرده‌ایم چرا که از یک سو مردم نسبت به افزایش تعداد سگ‌های ولگرد در شهر همدان معترض هستند و از طرف دیگر سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیست و انجمن حمایت از حیوانات مخالف اتلاف و از بین بردن این حیوانات است، اظهار داشت: کج‌دار و مریز پیش می‌رویم اما چندین مورد اتلاف حیوانات گزارش شده است.

فتحی با بیان اینکه باید سایت موردنظر راه اندازی شود و چاره دیگری نیست، گفت: این نشان دهنده عقب‌ماندگی است که مدیریت شهری در برخورد با این حیوانات چنین عمل کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه اجرای طرح مورد نظر بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد، گفت: البته مسئله دیگر این است که مسئول خاصی برای ساماندهی این وضعیت مشخص نشده است.

کد خبر 4615664

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان شهرداری همدان سگ ولگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج

از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

به گزارش فارس، بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود.

او از ناحیه صورت (لب، بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • مهمترین علائم سگی که مبتلا به هاری است؛ مراقب باشید گازتان نگیرند! |‌ این حیوانات منتقل کننده هاری هستند | ویدئو
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان