Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@21:11:02 GMT

150 تن شکر طرح تنظيم بازار در فارس کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۰۶۲۹

150 تن شکر طرح تنظيم بازار در فارس کشف شد

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- مدير کل تعزيرات حکومتي فارس گفت: طي 2 هفته اخير، 150 تن شکر طرح تنظيم بازار که به شکل حواله خريداري شده اما به قيمت آزاد در بازار در حال توزيع بود در استان کشف شد.

به گزارش ايرنا، علي مبشري، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شيراز افزود: شکرهاي کشف شده را هم اينک اتحاديه عمده فروشان مواد غذايي استان فارس در حوزه مصرف خانوار در حال توزيع کردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: 75 تن از اين شکرها در قالب يک معامله صوري که آگهي فروش حواله آن در يکي از سايت هاي اينترنتي قرار داده شده بود، کشف شد.
او اظهار داشت: در بحث شکر تاکنون چندين پرونده ويژه در اداره تعزيرات باز شده چرا که شکر از جمله کالاهايي است که داراي قيمت مصوب است.
مبشري اضافه کرد: در استان فارس در بحث مواد غذايي به ويژه شکر با مشکل و کمبود مواجه نيستيم.
مدير کل تعزيرات حکومتي فارس اظهار داشت: طرح ويژه ماه مبارک رمضان نيز با رويکرد نظارت بر قيمت ها به ويژه کالاهاي خاص از 10 روز پيش در استان آغاز شده و با همکاري کميته مبارزه با قاچاق ارزاق عمومي و کارخانه ها و اتحاديه عمده فروشان مواد غذايي، بحث تامين نياز مواد غذايي استان در بخش هاي مختلف تحت نظارت کامل قرار دارد.
وي با اشاره به اينکه تعزيرات حکومتي در برخورد با اخلالگران بازار هيچگونه اغماضي نخواهد کرد، از شهروندان خواست در صورتي که هر گونه اطلاعي از عرضه خارج از شبکه توزيع و يا احتکار کالا دارند، مراتب را به سامانه 135 تعزيرات گزارش دهند تا نسبت به پيگيري فوري موضوع اقدام شود.
6122 /1876
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرجی گفت: هزار و ۵۳۹ کیلوگرم انواع مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، شوینده غیربهداشتی و تاریخ گذشته که از ۱۳۰۶ مورد بازرسی در ایام نوروز توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان هشترود ضبط شده بود امحا شد.

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۵ مورد به امور قضایی ارسال شد و ۲ واحد هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود