Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:42:43 GMT

مهاجم استقلال دو بازی آخر را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۰۷۱۶

مهاجم استقلال دو بازی آخر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر کاوه ستوده در گفت و گو با سایت باشگاه درباره شرایط مصدومان این تیم گفت: ایسما با توجه به آسیب دیدگی در دیدار نفت آبادان و با توجه به اینکه یک هفته تا پایان مسابقات باقی مانده است، دو مسابقه پیش رو را از دست داده است. ایشان با توجه به بررسی های انجام شده ۴ الی ۶ هفته نیاز به درمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: اللهیار صیادمنش در حال آماده سازی بدنی است و باید از نظر بدنی برای دو دیدار آینده آماده شود و شرایط او طی روزهای آینده مشخص می شود.

ستوده در بخش پایانی صحبت های خود درباره رضا کریمی افزود: رضا کریمی کارهای درمانی را انجام می دهد و باید تست های لازم انجام شود تا تکلیف او نیز مشخص شود.

کد خبر 4615786

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل گونکالوس تیم فوتبال استقلال تهران مصدومیت اللهیار صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟