Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل با بیان اینکه در سال ٩٧ تعداد ٦٤٦ موافقت اصولی و جواز تاسیس توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری صادر شده است گفت: این در حالی است که صدور جواز تاسیس و موافقت اصولی در سال ٩٦ به تعداد ٤٠٦ مورد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال ٩٧ صدور جواز تاسیس توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت از ٢٨٤ مورد در سال ٩٦ به ٤٣٦ مورد و صدور مجوز توسط سازمان جهاد کشاورزی از ٧٩ مورد به ١٣٧ مورد رسیده است افزود: اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری نیز سال ٩٦ تعداد ٤٣ مورد موافقت اصولی صادر کرده بود که در سال ٩٧ به ٧٠ مورد افزایش یافته است.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل، افزایش صدور مجوز در شرایط اقتصادی و تحریم‌های کشورمان را نشان از افزایش رغبت سرمایه گذاری در استان قلمداد کرد و گفت: با تاکید ویژه مقام عالی استان و پیگیری‌های صورت گرفته مجوز‌های سرمایه گذاری در حداقل زمان ممکن صادر می‌گردد که در این خصوص جهت تسهیل بیشتر صدور مجوز از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و بخش خصوصی خواسته ایم تا قوانین و دستورالعمل‌های بازدارنده را جهت انعکاس به مراجع مربوطه به استانداری اردبیل ارسال نمایند.

انتهای پیام/ح

مجوز‌های سرمایه گذاری در حداقل زمان ممکن صادر می‌گردد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذاری اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد

بانک تجارت با انجام کامل همه فرآیندها، نسبت به صدور اولین برات الکترونیک سپامی اقدام کرد. - اخبار بازار -

به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک با اخذ مجوز صدور برات الکترونیک عادی از وزارت امور اقتصادی‌ودارایی در پایان سال 1402، اولین برات الکترونیک سپامی را در مورخ 4 اردیبهشت‌ماه جاری در محیط عملیاتی بانک مرکزی ج.ا.ا صادر کرد.

برات الکترونیک عادی یک سند تجاری است که براساس آن شخصی از شخص دیگر می‌خواهد که مبلغی را در وجه یا حواله‌کرد شخص معین یا شخص ثالث در زمان مشخص( آینده) بپردازد. در همین راستا، سامانه برات الکترونیک عادی به‌عنوان جزئی از این اکوسیستم، با هدف الکترونیکی کردن تمام مراحل چرخه حیات اسناد تجاری برات تعریف شده است.

برات الکترونیک سپامی در راستای تامین مالی زنجیره تولید، سرآغاز تحولی بزرگ برای شبکه بانکی کشور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است