Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، ترکیه تجهیزات نظامی بیشتری به سوریه ارسال کرد. بر همین اساس کاروانی از تجهیزات نظامی ارتش ترکیه شامل نفربر‌ها و تجهیزات زرهی وارد مراکز نظارت ترکیه در سوریه شدند.

گزارشگر این شبکه در گزارشی گفت: نیرو‌های ارتش سوریه از سمت حومه غربی حماه خود را به مرز‌های اداری جنوب استان ادلب رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام سوریه خشم ترکیه را به دنبال داشت بر همین اساس خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه از نیرو‌های سوریه خواست برای حفظ توافق آستانه پیشروی خود را متوقف کنند. 

حلمی دمیرچی اوغلو، روزنامه‌نگار ترکیه‌ای گفت: ترکیه از ابتدا با هرگونه عملیات نظامی در ادلب مخالفت کرد زیرا پیامد‌های آن فقط گریبانگیر آنکارا می‌شود. بر همین اساس حرکت ارتش سوریه به سمت ادلب ترکیه را نگران کرده است.

در ادامه گزارش آمده است: آنکارا حملات ارتش سوریه را برای مراکز مراقبت ترکیه خطرناک می‌داند و معتقد است کار گشتی‌ها را با مشکل روبه‌رو می‌کند. حملات ارتش سوریه سبب شد ترکیه تجهیزات بیشتری به سوریه اعزام کند. بر همین اساس کاروانی از تجهیزات نظامی ارتش ترکیه با عبور از گذرگاه مرزی باب الهوا در شمال ادلب وارد سوریه شود و به سمت مراکز نظارت ترکیه حرکت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه ترکیه گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد

توپخانه رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه وادی اللبونه در مجاورت شهرک ناقوره را بمباران کرد.

به گزارش مشرق، منابع خبری از حملات بامدادی صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با توپخانه سنگین منطقه اللبونه در اطراف شهرک ناقوره واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر دیروز (شنبه) مرکز نظامی صهیونیست‌ها در الراهب و سایت جاسوسی و نظامی المطله را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت‌های عملیات ایران را نداشت
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد