Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@23:21:41 GMT

جزئیات مراسم تشییع بهنام صفوی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۰۸۵۹

جزئیات مراسم تشییع بهنام صفوی

پدر بهنام صفوی به خبرگزاری دانشجو گفت: تا به این لحظه تصمیم بر این است که مراسم تشییع و تدفین بهنم در شاهین شهر اصفهان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزای دانشجو، بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان ساعاتی پیش پس از سال‌ها مبارزه با یک بیماری هولناک در نهایت در بیمارستان میلاد اصفهان تسلیم این بیماری شد و از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پدر بهنام صفوی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو در خصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین بهنام صفوی گفت: در خصوص زمان دقیق برپایی مراسم تشییع و تدفین بهنام هنوز به تاریخ مشخصی نرسیدیم و انشالله بزودی جزئیات دقیق‌تر این مراسم‌ها اعلام می‌شود.

وی ادامه داد:، اما نکته‌ای که تقریبا درباره آن به قطعیت رسیده ایم این است که مراسم تشییع و تدفین بهنام عزیز را در شاهین شهر اصفهان برگزار کنیم.

بهنام صفوی متولد سال ۶۲ در شهر شیراز بود که تحصیلات تکمیلی خود را در رشته عمران به پایان رساند.

وی موسیقی را از سنین کودکی با نواختن پیانو و در کنار آن نواختن ساز‌های کوبه‌ای آغاز کرد و از آن زمان تا زمان حیات خود به صورت مستمر در حوزه موسیقی و نوازندگی به فعالیت خود ادامه داد.

صفوی سال ۸۵ با انتشار قطعه «تمنا» خود را به جریان رسمی موسیقی پاپ ایران معرفی کرد که استقبال مردم از این اثر این انگیزه را در او ایجاد کرد که دو سال بعد از انتشار این قطعه، آلبوم «عشق من باش» را در بازار موسیقی منتشر کند.

او در سال ۹۱ آلبوم «آرامش»، در سال ۹۳ آلبوم «فوق‌العاده» و در سال ۹۵ آلبوم «معجزه» را روانه بازار موسیقی کرد.

برگزاری کنسرت‌های مختلف داخلی و خارجی و همچنین تولید چندین تک آهنگ از جمله فعالیت‌های این خواننده در حوزه موسیقی بود.
همچنین این خواننده پاپ از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شد و پس از عمل جراحی در سال ۱۳۹۴ حال وی بسیار بهتر شده بود تا جایی که جدیدترین آلبوم خود به نام «معجزه» را منتشر کرد.
در سال ۹۶ بیماری او تشدید یافت و برای ادامه روند درمان خویش به شهر هانوفر آلمان سفر کرد و توسط پرفسور سمیعی در بیمارستان INI تحت عمل جراحی قرار گرفت.
بهنام صفوی پس از عمل جراحی به ایران بازگشت و روند درمان خود را ادامه داد، اما صبح امروز در سن ۳۶ سالگی در بیمارستان میلاد اصفهان دار فانی را وداع گفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهنام صفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این مراسم جمع کثیری از اهالی و مشتاقان فرهنگ و هنر خاصه علاقمندان به موسیقی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گرد هم آمدند.

در ابتدای این برنامه گروه ۲ نوازی علی اکبرزاده (تنبک) و فرزاد محمدنژاد (تار) به اجرای برنامه پرداختند.

پس از این اجرا، کلیپی از مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم لطفی به نمایش گذاشته شد و سپس ناصر صفایی پیشکسوت موسیقی و هم دوره استاد لطفی به همراه استاد امیر لطیفی به شعرخوانی و نی‌نوازی پرداختند.

در ادامه این برنامه، گروه سپهر با هنرمندی هنرمندان موسیقی استان و اساتید برجسته استانی شامل هدایت اسماعیلی (عود)، داوود خشنودی، حامد کی‌پور و پویا خوشبین (سه تار)، عرفان حسینی و رمضان ساور (کمانچه)، پدرام محمدنژاد (تنبک)، مهدی کریمی (دف) و هنرمند مهمان سجاد مهربانی (آواز) قطعاتی را اجرا کردند.

همچنین «حسین ضمیری» هنرمند، شاعر، نویسنده و پژوهشگر استان، دقایقی در خصوص زندگی و شخصیت استاد لطفی، به سخنرانی پرداخت.

حاضرین در این مراسم پیش از پایان برنامه شاهد اجرای تک نوازی تار با هنرمندی استاد «هادی آذرپیرا» از هنرمندان گلستان بودند.مرحوم استاد محمدرضا لطفی در ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ دار فانی را وداع گفت و پیکرش در محله سبزه مشهد گرگان به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران
  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد