Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ طی مراسمی با حضور دبیران سمن های جوانان سمنان، برنامه های برگزار شده در هفته جوان 98 مورد نقد و ارزیابی قرار گرفته و از دبیران تشکل های فعال در این هفته  تقدیر شد.

در ابتدای این جلسه مصطفی مرادی، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان به جمع بندی عملکرد این اداره کل و تشکل های جوانان در هفته جوان 98 پرداخته و واگذاری حداکثر برنامه ها به سمن ها را از نکات شاخص هفته جوان امسال دانست و خاطرنشان کرد جهت بهبود عملکرد در این حوزه، نقد و ارزیابی این برنامه ها از مهمترین اقدامات محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دبیران سمن ها به بیان نقطه نظرات خود پرداخته، تنوع و فراگیری برنامه های امسال را بسیار شاخص دانستند و پیشنهاداتی برای بهبود برنامه های آتی ارائه دادند.

همچنین سه عضو مجمع جوانان استان که جهت اهدای کمک های غیر نقدی اداره کل ورزش و جوانان و نیز اجرای برنامه های شاد و فرهنگی به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شده بودند به بیان اقدامات صورت گرفته در این مناطق پرداختند.

در انتها نیز از دبیران سمن های فعال در هفته جوان 98 تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: آسیه السادات طباطبایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان سیل شاخص معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است

 آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت گفت: دهه‌ی کرامت فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی با محتوا سازی و تببین معارف دینی جایگاه اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام در کنار ایجاد شادی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نصب سخنان و روایت کوتاه از ائمه اطهار (ع) در مناطق مختلف را یکی از راه‌های تببین جایگاه اهل بیت (ع) به عنوان جهادگران عرصه تبیین و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و با مشارکت مردمی به ویژه در این دهه برای اجرای کار‌های فرهنگی اثرگذار، برنامه ریزی و اقدام شود.
وی با تاکید بر اینکه در مساجد باید با جوان گرایی، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد، گفت: برگزاری نشست‌های فصلی با حضور امامان جماعت و طلبه‌های جوان در پیشرفت کار‌های فرهنگی در جامعه بسیار موثر است.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست با تشریح مهمترین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت بیش از ۴۰۰ برنامه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان برنامه‌های خود را بیان کردند.
۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یکم تا یازدهم ذی القعده، میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان