Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: ملت شهید پرور بوشهر در تمامی مبارزات علیه دشمنان اسلام حماسه آفریدند و بوشهریها حماسه آفرینند و کمترین استانی در کشور وجود دارد که همچنین ویژگی هایی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس: سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز در نشست با اعضای ستاد کنگره 2000 هزار شهید استان با تشکر از مسئولین کمیته های 20 گانه این کنگره گفت: جلسات هماهنگی کنگره برگزار شده و میطلبه همه عزیزان و ادارات دولتی در راستای شرح وظایف کمیته ها به کار گیری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خیلی از کمیته های ما کار های خود را آغاز کرده اند و جلو هستند ولی  بعضی از کمیته ها بسیار عقب هستند و دوستان باید تلاش کنند و کار ها را انجام دهند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر بیان کرد: کمیته های 20 گانه فعال تر شوند و با کنگره ارتباط بیشتری داشته باشند و گزارش اقدامات انجام شده خود را به تفکیک به ستاد کنگره ارسال شود.

رزمجو اشاره کرد: ما همه در قبال شهدا مدیون هستیم و ما می خواهیم فرهنگ پایدار شهدا که این حرکت فقط یک بار در سال 1384 اجراع شد و امسال هم ما ان شالله با همکاری شما عزیزان کار های خوبی را در خور و شعن شهدا هستند انجام هیم.

وی گفت: ملت شهید پرور بوشهر در تمامی مبارزات علیه دشمنان اسلام حماسه آفریدند و بوشهریها حماسه آفرینند و کمترین استانی در کشور وجود دارد که همچنین ویژگی هایی داشته باشد.

دبیر ستاد اجرایی کنگره سرداران و 2000شهید استان بوشهر گفت: بعضی از کاندیده های مجلس شورای اسلامی پیشنهاد مالی به کنگره داده بود ند و قصد سوء استفاده از این کنگره را داشتند و من  با آن مخالفت شدید کردم.

سردار رزمجو گفت: با قول مساعد شهردار بند بوشهر ورودی شهر بوشهر یک المان با نماد سنتی بوشهر و تصاویر شهدا از طرف شهرداری نصب خواهد شد.

 از ظرفیت های ادارات برای کنگره استفاده شود

عبدالکریم گراوند استاندارد بوشهر در ادامه این جلسه بیان کرد: نگاه های کمیته های اجرای به کمیته نباید این باشد که چقدر پول وجود دارد و باید با ظرفیت خودشان استفاده کنند.

استاندارد بوشهر افزود: از سوی مقامات بالا یک ریال هنوز به ما داده نشده است و باید اصل را بر صرفه جویی در برگزاری این کنگره گذاشت و ما چون نخواسته ایم این برنامه را سیاسی کنیم و سوء استفاده ای از این برنامه  شود بنده با این گونه اقدامات مخلفت شدید کرده ام.

وی گفت: دستگاه ها اقدامات خود را ردیف کنند و انتظار پول هم نباشند.

عبدالکریم گراوند خاطرنشان کرد: استانداری ردیف بوجه ای خواصی در این مورد ندارد و باید با شیوه های خودمان داریم حساب کنیم و پول در اختیار دستگاه ها قرار دهیم.

استاندارد تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانبندی شده برنامه ها را اجراع شود و باید تلاش کنیم با سرمایه هایمان و امکانات کنگره را به سر انجام مطلوبی برسانیم.

وی افزود: کنگره قبل بوشهر تجربه بزرگی است و کمیته های چند گانه باید از این تجربیات استفاده کنند.

عبدالکریم گراوند گفت: در حوزه فرهنگ کار های ارزشمندی انجام شده و دوستان از طرفیت صداوسیما استفاده کنند و می توانند کار های خوبی انجام دهند.

گراوند بیان کرد: برای ساخت فیلم سینمایی شهدا از ظرفیت اداره فرهنگ و ارشاد استفاده شود و بنده طی نامه ای به وزیر ارشاد خواستار کمک به این برنامه خواغهم شد.

استاندارد بوشهر تاکید کرد: در حوزه آماده سازی شهر شهردار باید از منابع خود استفاده کنند و همه دستگاه نیز همین کار را کنند و از منابع خود استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا امروز بزرگترین سرماه های ما هستند و آرامش و آسایشی که داریم مدیون شهدا هستیم و انشالله خود شهدا کمک خواهند کرد مراسمی را در خور و شعن شهدا برگزار کینیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران به حماسه «وعده صادق» اشاره و بیان کرد: هر حماسه‌ای، روایت فتح و جهاد تبیین می‌خواهد و باید این پیروزی بزرگ برای مردم روایتگری شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه که در مصلای امام خمینی برگزار شد، خود و نمازگزاران را به تقوا، پرهیزکاری، زهد و رستگاری دعوت کرد و گفت: امام صادق (ع) فرمودند، کلید تمام خوبی‌ها زهد است.

او با اشاره به اینکه از ۴۰۰۰ شهید روحانی در کشور، ۴۰۰ شهید متعلق به مازندران است، افزود: شهرستان بهشهر فردا میزبان یادواره شهدای روحانی است.

خطیب نماز جمعه ساری به مناسبت‌های مختلف ملی اشاره کرد و گفت: روز جهانی ماما را در پیش داریم که خدمت بزرگی به جامعه برای به دنیا آوردن فرزندان می‌کنند و لازم است که مسؤولان به این قشر توجه کنند و ما هم از ماماها می‌خواهیم که سقط جنین انجام ندهند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: در قوه قضائیه، مقننه و مجریه که مشکلات زیادی دارند، نیازمند «وعده صادق» هستیم، مسؤولان باید با یک حماسه، مشکلات را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به حضور مردم در انتخابات گذشته، ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات ۲۱ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: در شهرها و شهرستان‌هایی که مرحله دوم انتخابات دارند، مردم بار دیگر حضور حماسی داشته باشند.

او جریان غزه را ظلم بزرگ صهیونیست‌ها دانست و ادامه داد: صهیونیست‌ها در باتلاق بزرگی گیر کرده‌اند که نیویورک‌تایمز افشا کرد. این اقدام، نمایشی از پیروزی بود و بعد عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی که بتوانند فرماندهان حماس را شناسایی و ترور کنند.

محمدی لائینی اظهار کرد: به رژیم صهیونیستی می‌گوییم آن روز گذشت که ظالمان هر وقت دل‌شان خواست پیش روی و بعد عقب‌نشینی کنند؛ امروز مظلومان جهان و غزه و فلسطین یقه زورگویان را محکم چسبیده‌اند تا تسویه کامل نکنند رهای‌شان نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بیش از ۸۰ کشور غربی و هزاران دانشگاهی در جهان، علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کنند که نشان می‌دهد افکار جهانی جرثومه فساد را تحمل نمی‌کند.

امام جمعه ساری بر لزوم همکاری بیشتر بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه و سایر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت