Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@20:50:18 GMT

روز شمار هفته قرآن و عترت جنوب کرمان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۱۳۱۱

روز شمار هفته قرآن و عترت جنوب کرمان اعلام شد

حسین اسحاقی، گفت: روز شمار هفته قرآن و عترت جنوب کرمان اعلام شد و هفته قرآن و عترت جنوب کرمان از (۲۵ لغایت ۳۰ اردیبهشت) در جنوب کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، روز شمار دومین هفته قرآن و عترت اداره کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«حسین اسحاقی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: دومین هفته قرآن و عترت شامل اجرای تئاتر های صحنه ای و خیابانی و تعزیه، یادواره شهدا، کارگاه عملی هنرهای تجسمی، آواها،  نغمات و مراسم اختتامیه از روز (۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت) تدوین شده است.
حسین اسحاقی، بیان داشت: هدف از برگزاری هفته قرآن و عترت، ترویج فرهنگ قرآن و سیره ائمه اطهار علیهم السلام از طریق تولید آثار فرهنگی و هنری است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، در ادامه افزود: هفته قرآن و عترت  ایجاد بستر مناسبی است  که فعالین فرهنگ و هنر توانمندی های خود را عرضه کنند.
وی، در پایان ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت و استفاده از برنامه های این هفته، بیان داشت: آیین اختتامیه دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان مصادف با (۱۵ رمضان) و هم زمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام با معرفی برگزیدگان در رشته های مختلف به کار خود پایان می دهد.
گفتنی است؛ دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان از (۲۵ لغایت ۳۰ اردیبهشت) در جنوب کرمان برگزار می شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام نماز جمعه خبرگزاری شبستان نمایشگاه قرآن قرآن کریم هرمزگان مجلس رمضان قرآن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هفته قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل

دومین روز نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل با حال و هوایی دخترانه و نیز حضور داور برنامه «محفل» برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه ملی قرآن کریم افغانستان در حالی دومین روز خود را سپری کرد که در این روز میزبان صدها نفر از دختران و زنان افغان بود.

مردم افغانستان در این روز از نمایشگاه میزبان «احمد ابوالقاسمی» داور سرشناس برنامه «محفل» نیز بودند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 25 غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیمگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل