Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آبفار بوشهر گفت: ما به ازای هر مشترک،۱۹۰ لیتر در شبانه روز آب وارد شبکه می کنیم که البته آنچه در کنتورخوانی ثبت می شود و به دست مشترک می رسد، ۱۳۰ لیتر است که نزدیک به سرانه مصوب وزارت نیرو است، یعنی حدود ۶۰ لیتر هدر رفت یا مصارف غیرمجاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، روح الله طاهریان پور مدیرعامل شرکت آبفار بوشهر درخصوص تنش آبی در برخی روستاهای استان از جمله نوار ساحلی تنگستان گفت: ما به ازای هر مشترک،۱۹۰ لیتر در شبانه روز آب وارد شبکه می کنیم که البته آنچه در کنتورخوانی ثبت می شود و به دست مشترک می رسد، ۱۳۰ لیتر است که نزدیک به سرانه مصوب وزارت نیرو است، یعنی حدود ۶۰ لیتر هدر رفت یا مصارف غیرمجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین کمبود آب برخی روستاها ناشی از پراکندگی از خطوط آب با پستی و بلندی و قرارگیری در انتهای خطوط است که باعث عدم تعادل در توزیع آب می شود، نظیر نوار ساحلی تنگستان که با برنامه ریزی های صورت گرفته، وضعیت آب این منطقه به آرامش و تعادل می رسد.

طاهریان پور توضیح داد: در راستای مدیریت بحران کم آبی در نوار ساحلی تنگستان که از ایام عید به دلیل حجم بالای مسافران نوروزی خود را نمایان کرد، حذف مصارف غیرضروری را شروع کرده ایم، در این راستا انشعاب 400 باغ ویلا در تنگستان قطع شده و 100 باغ ویلای دیگر هم در نوبت قطع انشعاب طی این هفته است. همچنین هزار مترمکعب در شبانه روز به آب نوار ساحلی تنگستان اضافه می شود که از محل صرفه جویی و متوازن کردن سایر نقاط است.

مدیرعامل شرکت آبفار بوشهر خاطر نشان کرد: مناطقی در شمال استان که بعضا ورودی آب آن 400 لیتر در شبانه روز برای هر نفر است که دو برابر سرانه مصوب می باشد، علاوه بر این، 10 تانکر آبرسان سیار در بخش ساحلی تنگستان فعال گردیده که قطعا با این اقدامات، چالش آب در این نقطه از استان به شرایط مطلوب تری تا روزهای ابتدایی ماه رمضان می رسد. البته کف شکنی برخی چاهها در این منطقه برای افزایش تولید آب هم در دستور کار است که پیگیر رفع معارضین آن هستیم.

روح الله طاهریان پور همچنین با اشاره به کنترل بیشتر درخصوص آب تحویلی به روستاها از طریق نصب سامانه های اندازه گیری در ورودی هر روستا گفت: با این شیوه میزان آب تحویلی به هر روستا دقیق تر و توزیع مناسب تر می شود تا اگر مشکلی در آب گیری مشترکان باشد، مشخص شود از عدم مدیریت مصرف اهالی روستا بوده یا اشکال در عملکرد ماست و اقدام اصلاحی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین مشکل درباره مصرف بالای آب در باغ ویلاها مربوط به گورکات در تنگستان، گناوه و بخش کمتری در دشتستان است، تصریح کرد: در شرایطی که آب با قیمت و دشواری بالایی تولید و به خطوط انتقال می یابد، کشاورزی یا دامداری در باغ ویلاها از طریق این آب غیرمنطقی است و ایجاد مشکل برای سایر مشترکانی که در ادامه خط منتظر دریافت سرانه آب هستند، از این رو با همراهی خوب استاندار و شورای تامین، قطع انشعاب 500 باغ ویلا با اولویت تنگستان که مصرف غیرضروری و بالاتر از سرانه داشته اند شروع شده و قطعا به پایدار شدن آب منطقه کمک می کند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز

 فرج‌نیا اظهار کرد: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق بدون دریافت انشعاب قانونی و هرنوع تصرف یا تغییر در وضعیت کنتور برق جرم بوده و بر اساس ضوابط با آن برخورد می شود.

وی افزود: متاسفانه برداشت‌های غیرمجاز موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: برای مقابله با این موضوع اقدامات قابل توجهی انجام می‌شود و در این راستا با تلاش همکاران شرکت در واحد برق‌های غیرمجاز ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز در مناطق تحت پوشش برق تبریز طی فروردین ماه امسال شناسایی و قطع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • وضعیت سرخ صلیب سرخ در غزه
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز