Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@16:52:02 GMT

همایش دوچرخه سواری در حوزه غرب مدیریت کرمان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۱۴۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، شرکت کنندگان در همایش از ساعت 18 تا 19:30 مسیر 15کیلومتری پارک مسافر به سمت گلزار شهدا گمنام را رکاب زدند.
اکبر محمدی رییس حوزه غرب با بیان اهداف این همایش عنوان کرد:ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد رغبت بیشتر کارکنان به ورزش همگانی از اهداف اصلی این همایش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اظهار داشت: توجه به امر ورزش نقش بسیار مهمی در زمینه ایجاد سلامتی ، شادابی و تندرستی کارکنان دارد و در این میان دوچرخه سواری علاوه بر نشاط و شادابی در فرد حفظ و سلامت روح و جسم وی نیز نقش اساسی دارد .

رییس حوزه غرب درپایان اضافه کرد: کارکنانی که با روحیه شاد و پرنشاط در محل کار حاضر می شونددر مقایسه با سایر کارکنان از عملکرد بهتری برخوردارند.

شایان ذکر است همایش دوچرخه سواری با غبار روبی و قرائت فاتحه گلزار شهدای گمنام پایان یافت.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین