Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شاتا؛ اکبر تقوی شوازی، مدیر کل نظارت بر شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت  از اجرای طرح ضربتی بازرسی از مراکز فروش فوق العاده اعم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وضعیت شکر خبر داد و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان بازرسی‌های ویژه‌ای از سطح بازار و مراکز عرضه و توزیع شکر از جمله در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای به منظور نظارت و کنترل این کالای پرمصرف در این ایام در سطح استان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نظارت بر شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت با تاکید بر اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی مصرف یکی از نهاد‌های مهم توزیع کالا در نظام اقتصادی هستند اظهار کرد: مقرر شده است بازرسان سازمان‌های صنعت معدن وتجارت و اصناف کشور در طرح ضربتی که به طور همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف در زمینه خرید و فروش کالای شکر را مورد بررسی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: تشکیل پرونده ۱۱۹ میلیارد تومانی برای ۲ شرکت به جرم احتکار شکر/روزانه ۸ هزار تن شکر توزیع می شود

وی با توضیح اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف تابع ضوابط و ضرایب سود خرده فروشی هستند واگر کالایی را از مبادی تولید و تامین تهیه و خریداری می‌کنند استفاده از ضرایب سود حتما باید نسبت به قیمت فروش کارخانه و قیمت فروش واردکننده باشد. تصریح کرد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای قیمت کالایی که از مبادی تأمین تهیه می‌شود و به مصرف کننده نهایی عرضه می‌شود باید پایین‌تر از قیمت بازار و مندرج بر روی کالا باشد.

انتهای پیام/

فروشگاه‌های زنجیره‌ای تابع ضوابط و ضرایب سود خرده فروشی هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد