Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@09:23:05 GMT

جشن صعود در تالار شيشه اي بورس

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۱۶۲۰

جشن صعود در تالار شيشه اي بورس

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) سه هزار و 682 واحد رشد داشت و در نهايت اين شاخص به رقم 207 هزار و 751 واحد رسيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، در معاملات امروز سه ميليارد و 577 ميليون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 9 هزار و 505 ميليارد ريال در 251 هزار نوبت داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين شاخص کل (هم وزن) با 844 واحد افزايش به 43 هزار و 882 واحد و شاخص قيمت (هم وزن) با 587 واحد افزايش به 30 هزار و 519 واحد رسيدند.
شاخص آزاد شناور نيز با چهار هزار و 102 واحد افزايش به رقم 232 هزار و 428 واحد رسيد، شاخص بازار اول دو هزار و 631 واحد و شاخص بازار دوم هفت هزار و 711 واحد افزايش داشتند.
در بين همه نمادها، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با 362 واحد، پالايش نفت اصفهان (شپنا) با 215 واحد، ملي صنايع مس ايران (فملي) با 201 واحد، پالايش نفت تهران (شتران) با 182 واحد، صنايع پتروشيمي خليج فارس (فارس) با 162 واحد، پالايش نفت بندرعباس (شبندر) با 146 واحد و فولاد خوزستان (فخوز) با 123 واحد بيشترين تاثير مثبت را بر شاخص کل داشتند.
در مقابل بانک اقتصاد نوين (ونوين) با 66 واحد، ايران خودرو (خودرو) با 40 واحد، سرمايه گذاري ملي ايران (ونيکي) با 31 واحد و مخابرات ايران (اخابر) با 29 واحد از جمله گروه هايي بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.
در بين نمادهاي امروز نماد بانک تجارت، بانک ملت، سايپا، ايران خودرو، گروه مپنا ( سهامي عام)، پارس خودرو و فولاد مبارکه اصفهان در گروه نمادهاي پربيننده قرار داشتند.
گروه خودرويي ها در معاملات امروز صدرنشين برترين گروه هاي صنعت شد و در اين گروه يک ميليارد و 276 ميليون برگه سهم به ارزش 2 هزار و 124 ميليارد ريال داد و ستد شد.
* آخرين وضعيت شاخص فرابورس
شاخص فرابورس نيز امروز بيش از 45 واحد افزايش يافت و به رقم دو هزار و 539 واحد رسيد.
در اين بازار يک ميليارد و 336 ميليون برگه سهم به ارزش بيش از هفت هزار و 61 ميليارد ريال داد و ستد شد.
نماد پتروشيمي زاگرس (زاگرس)، پتروشيمي مارون (مارون)، هلدينگ صنايع معدني خاورميانه (ميدکو)، سهامي ذوب آهن اصفهان (ذوب)، پالايش نفت شيراز (شراز) و پالايش نفت لاوان (شاوان) بيشترين تاثير مثبت را بر شاخص داشتند در مقابل نمادهاي سنگ آهن گهرزمين (کگهر)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) و بانک دي (دي) مانع از رشد بيشتر شاخص شدند.
اقتصام * 9206 * 3063
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با افزایش ۵۷۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۵۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۳۵۵ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳