Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:22:38 GMT

ارتش برای خدمت به سیل زدگان خالصانه تلاش کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۱۷۸۴

ارتش برای خدمت به سیل زدگان خالصانه تلاش کرد

تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در سطوح مختلف برای خدمات رسانی به سیل زدگان خالصانه تلاش کرد و ارزش های اسلامی را به نمایش گذاشت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در مرکز آموزش مخابرات شهید امینی نیروی زمینی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با چهار ارزش و ویژگی 'معنویت محوری، انضباط، سلسله مراتب و سلامت کارکنان' شناخته می‌شود که می‌تواند برای جامعه الگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: ممکن است این ویژگی‌ها در بخش‌هایی شدت و ضعف داشته باشند اما در بین مردم، مسئولین و در چشم فرماندهی معظم کل قوا، ارتش با این چهار ارزش شناخته شده است؛ چهار ارزشی که باید پاسدار آن باشیم و اجازه ندهیم هرگز سست شود و روز به روز تقویت شود.
فرمانده کل ارتش به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ارتش اشاره کرد و یادآور شد: در شرف‌یابی اخیر به محضر فرمانده کل قوا که به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی انجام شد، ایشان فرمودند که امروز ارتش از هر زمان دیگری متدین‌تر و کارآمدتر است. ایشان با سخنان خود مُهری پای تدین و معنویت محوری ارتش زدند.
امیر سرلشکر موسوی با بیان این که کمتر مجموعه‌ای از چهار ویژگی ارتش برخوردار است، تاکید کرد: این چهار ویژگی، انرژی و بال پرقدرتی است که می تواند جمعیتی را حرکت دهد و به همین دلیل می‌توان ارتش را به عنوان الگو، سرمشق و اسوه به دیگران معرفی کند.
وی به امدادرسانی و خدمت رسانی ارتش در مناطق سیل زده کشور اشاره کرد و گفت: به برکت تلاش‌های خالصانه و بی‌ریا که تمام سطوح ارتش در خدمت‌رسانی به بخشی از هموطنان گرفتار در سیل از خود نشان دادند، حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند که ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است.
وی اضافه کرد: ایشان همچنین به بعضی از شخصیت‌های برجسته و شهدای ارتش جمهوری اسلامی اشاره کردند و فرمودند که انسان می تواند آنها را سر دست بگیرد و به ملت نشان دهد. این سخن نشانه بزرگی و عظمت ارتش بود که ایشان به زبان آوردند.
فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که روش‌های گزینش و استخدام کارکنان ارتش در سال 97 از نظر کیفی متحول شده است، ادامه داد: در پذیرش دانشجویان و دانش‌آموزان آموزشگاه‌های نظامی معیارها و روش‌های بهینه و کیفی‌تر اتخاذ شد.
سیام*9612** 1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ارتش سيل 98 خدمات رساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که ۳۰ افسر و سرباز از نیرو‌های ذخیره ارتش صهیونیستی به دلیل ناتوانی در ادامه جنگ در نوار غزه پس از حدود ۷ ماه مبارزه دستور آماده شدن برای عملیات نظامی در شهر رفح را رد می‌کنند. 

براساس گزارش المیادین، این کانال گزارش داد که نیرو‌های شرکت چترباز ذخیره وابسته به تیپ چتربازان عادی دستور آماده شدن برای عملیات در رفح را دریافت کردند، اما آنها به فرماندهان خود اطلاع دادند که آن‌ها نمی‌آیند، زیرا دیگر قادر به انجام این کار نیستند. 

کانال ۱۲ صهیونیستی افزود که رهبران ارتش به صراحت گفته اند که اعضای ذخیره را مجبور به حضور در آن نخواهند کرد، اما آنها گفتند که این نشان دهنده سطح بالایی از فرسایش نیرو‌های ذخیره پس از ماه‌ها جنگ است.

چند روز پیش، کانال هفتم رژیم صهیونیستی نیز فاش کرد که ده‌ها تن از کسانی که قصد داشتند در ارتش صهیونیستی استخدام شوند از دسته‌بندی برای خدمت در پایگاه آموزشی به‌عنوان ناظر در خدمات واحد کنترل مرزی با غزه خودداری کردند.

 این کانال صهیونیستی اشاره کرد که این سومین خدمت اجباری از ۷ اکتبر است که در آن تعداد زیادی از خدمت در این واحد خودداری می‌کنند.

در همین راستا، اسرائیل زیو، سرلشکر ذخیره در ارتش اشغالگر و فرمانده لشکر عملیاتی آن در گذشته پیشتر در بیانیه‌های مطبوعاتی درباره عملیات مورد انتظار در رفح صحبت و تأکید کرده بود: حماس در حال آماده‌سازی یک کمین استراتژیک برای ارتش است. این یک فاجعه برای اسرائیل خواهد بود.

زیو معتقد است که این عملیات با توجه به اینکه رفح مکان بسیار دشوار و شلوغی برای نبرد است، علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، خطری بالاتر از هر کاری که ارتش در نوار غزه انجام داد، دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج