Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:48:28 GMT

کارکرد رسانه در دوران دفاع مقدس بازخوانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۲۱۶۹

کارکرد رسانه در دوران دفاع مقدس بازخوانی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فخر صبح دوشنبه در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر اظهار کرد: برنامه‌هایی چون شب شعر، نشست‌های بصیرتی در مدارس و حوزه‌های علمیه و خاطره‌گویی رزمندگان به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با اشاره به نام‌های ایام بزرگداشت حماسه سوم خرداد بیان کرد: در روز چهارشنبه اول خردادماه که رسانه، دفاع مقدس و مقاومت نام دارد در یک نشست تخصصی با حضور کارشناسان کارکرد رسانه در دوران دفاع مقدس بازخوانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخر بیان کرد: در روز پنج شنبه دوم خردادماه با نام روز شهدا و ایثارگران و پیروان ولایت نیز برنامه دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مراسم شب قدر بر مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در روز جمعه سوم خردادماه با نام روز مقاومت، ایثار و پیروزی و روز ولایت مداری نیز در نماز جمعه‌های سراسر استان اهداف عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس و نقش آزادسازی خرمشهر در فرایند جنگ تبیین می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی افزود: در عملیات بیت‌المقدس از منطقه فعلی خراسان‌جنوبی سه گردان به عنوان حاضر و یک گردان به عنوان خط شکن حضور داشتند و نقش بی‌بدیل مردم خراسان‌جنوبی در این عملیات غیرقابل انکار است.

کد خبر 4615832

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.
وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.
کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست