Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: مشکل امروز کشور نقدینگی و نیاز به گردش پول در بخش تولید است که با نگاه بلندنظرانه در بخش‌های صنعتی و کشاورزی می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمد امامی امین امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به ضرورت تعامل و مشارکت بانک‌ها با واحدهای تولیدی اظهار داشت: بیشترین مشکل واحدهای تولیدی عدم تعامل بانک‌هاست که این موضوع با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر ایجاد اشتغال و رونق تولید مسئولیت‌ها را دوچندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دلیل مهّمی که دشمن تاکنون نتوانسته در دستیابی به اهداف خود موفق باشد استقلال اقتصادی و پیشرفت در حوزه‌های تولیدی است که سبب شده مورد هدف تحریم‌های ظالمانه دشمن قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به خودکفایی در بسیاری از بخش‌ها افزود: باید دلسوزانه و با نگاهی مشفقانه از این وضعیت عبور کنیم که اگر توفقی در استان تهران حاصل شده نتیجه توجه بخش دولتی و بخش خصوصی است و در مقابل اگر عقب‌ماندگی وجود دارد به مجموعه این شرایط بستگی دارد.

مشکل اصلی واحدهای تولیدی اردبیل کمبود نقدینگی و تامین مواد اولیه استبادامچیان: دولت با هدایت نقدینگی پاسخ دندان شکنی به تحریم آمریکا بدهدحل مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی استان سمنان در اولویت قرار گرفت

امامی امین ادامه داد: بخش مهّمی از مشکل امروز کشور نقدینگی و نیاز به گردش پول در بخش تولید است که با نگاه بلندنظرانه در بخش‌های صنعتی و کشاورزی می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما وامدار شهدا هستیم که اگر این تحریم‌ها نبود ایران مبدل به کشوری می‌شد که حسرت بسیاری از کشورها را برمی‌انگیخت.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی