Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-04@23:23:48 GMT

جزییات درگذشت بهنام صفوی از زبان مدیر برنامه‌هایش

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۲۶۲۹

مدیر برنامه‌های بهنام صفوی تاکید کرد که این هنرمند اخیرا مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خونش هم پایین آمده بود و حدود یک ساعت و نیم پیش درگذشت.

بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ ایرانی که به پسر مودب موسیقی ایران معروف بود، پس از تحمل دوره ای بیماری دار فانی را وداع گفت.

رضا فوادیان مدیر برنامه‌های بهنام صفوی درباره وضعیت بیماری صفوی و علت درگذشت او گفت: «بهنام از آبان پارسال و پس از عمل جراحی دومش که در آلمان توسط پرفسور سمیعی انجام شد، حال جسمانی‌اش وخیم شد و به بیمارستان احسان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تا اوایل اسفند در بیمارستان بستری بود.»

او ادامه داد: «او سپس با همان شرایط ای سی یو به منزل منتقل شد و حدود ۲۰ روز پیش بنا به شرایط آب و هوای تهران و همچنین حضور پدر و مادرش در شاهین شهر، به اصفهان منتقل شد.»

فوادیان همچنین بیان کرد: «بهنام این روزها مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خون او هم پایین آمده بود، به همین دلیل در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شد و متاسفانه یک ساعت و نیم پیش درگذشت.»

او درباره زمان برگزاری مراسم تشییع و یادبود این هنرمند، هم گفت: «هنوز زمان برگزاری مراسم تشییع او مشخص نیست و تا عصر اعلام خواهد شد.»

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DzP برچسب ها: درگذشت ، بهنام صفوی ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: درگذشت بهنام صفوی بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار

برای نخستین بار مرکز درمانی بیماری تالاسمی یا کم خونی در ولایت ننگرهار فعالیت خود را آغاز نمود. 

در مراسم افتتاح این مرکز درمانی دکتر محمد حسن غیاثی معین پلان و پالیسی وزارت صحت عامه افغانستان از راه اندازی این مرکز درمانی استقبال نموده و گفت: با تامین امنیت، زمینه خوبی برای سرمایه گذاری در کشور فراهم شده است.

وی از جانب وزارت صحت عامه به مسئولان این مرکز درمانی وعده همکاری داد.

مولوی امین الله شریف رئیس صحت عامه ولایت ننگرهار در حالی که خون خود را به این مرکز درمانی هدیه نمود از جوانان خواست تا برای نجات زندگی کودکان مبتلا به بیماری تالاسمی به صورت رایگان به این مرکز درمانی خون هدیه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • عیسی قلی‌پور درگذشت
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت
  • پیشکسوت موسیقی مقامی در خراسان شمالی درگذشت
  • هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار