Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: اميدوارم اروپايي ها اين دفعه در مساله برجام عملياتي تر وارد عمل شوند و در حد حرف نباشند.

«محمدرضا عارف» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلماني ايرنا درمورد ضرب الاجل 60 روزه برجامي ايران واکنش اروپايي ها به اين مهلت اظهارداشت: عکس العمل آنها در حد حرف قابل قبول بود اما نگران اين هستيم که مجددا بخواهند مساله را با حرف خاتمه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ابراز اميدواري کرد که اروپايي ها به اين ضرب الاجل 60 روزه ايران عکس العمل مثبت نشان دهند.
رييس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: اميدواريم اروپايي ها اين دفعه وارد عمل شوند و عملياتي تر در راستاي اجراي تعهدات خود در برجام کار کنند.
به گزارش ايرنا، شوراي عالي امنيت ملي روز چهارشنبه 18 ارديبهشت ماه 98 در بيانيه اي اعلام کرد که ايران از امروز 18 ارديبهشت 98 برخي اقدامات خود در توافق برجام را متوقف مي کند.
در بيانيه شوراي عالي امنيت ملي که طي نامه هاي جداگانه نيز از سوي حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رييس جمهور و رييس شوراي عالي امنيت ملي به سران کشورهاي عضو برجام اعلام شد؛ به کشورهاي باقيمانده در برجام 60 روز براي اجراي تعهدات خود بويژه در حوزه هاي بانکي و نفتي فرصت داده شد.
در اين بيانيه تاکيد شد: «در هر زمان که خواسته هاي ما تامين شود؛ ما نيز به همان ميزان اجراي مجدد تعهدات متوقف شده را از سر خواهيم گرفت، اما در غير اين صورت، جمهوري اسلامي ايران مرحله به مرحله تعهدات ديگري را متوقف خواهد کرد».
سيام**1058** 1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«محمدرضا میرتاج‌الدینی» از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

به نظر بنده اکثریت کماکان با فراکسیون نیروهای انقلابی مجلس همسو خواهند بود البته اقلیت این مجلس از مجلس گذشته قوی‌تر بوده و شامل نیروهای مستقل، اعتدالی و اصلاح طلب خواهند بود.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

اصلاحات در نظام بانکی، اصلاح ساختار بودجه برای حذف کسری بودجه و حمایت از تولید و صنعت برای اشتغال جوانان

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اولویت من بوده و اکنون در مجلس فعلی هم عضو این کمیسیون هستم.

مهمترین چالش استان را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

مهمترین چالش استان تنش آبی است که راهکار آن انتقال آب ارس به تبریز بوده تا مشکل آب شرب، صنعت و کشاورزی تبریز را برطرف کرد و چالش دوم احیای دریاچه ارومیه است که باید برنامه‌های جدی و عملیاتی اجرا شود و ۲۷ برنامه وجود دارد که برخی اجرا و برخی نشده است.

خط انتقال آب از کانی سیب به دریاچه ارومیه در فاز اول به اتمام رسیده و تکمیل فازهای بعدی باید پیگیری شوند.

انتقال آب از دریاچه وان ترکیه به ارومیه موضوع دیگر بوده پیشنهاد می‌کنم نیروگاه هزار مگاواتی احداث شود که برق آن به ترکیه و آب آن به ایران برسد و همکاری برد برد میان جمهوری اسلامی ایران و ترکیه است.

موضوع بعدی تکمیل خط راه آهن میانه به تبریز بوده که تا ایستگاه خاوران تکمیل شده و ۲۳ کیلومتر از خاوران به تبریز باقی مانده و باید عملیاتی شود.

مورد بعدی می‌توان به خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز و چشمه ثریا اشاره کرد که ۸۰ کیلومتر آن نیازمند ارتقا و ۲۲۰ کیلومتر باید احداث شود و سندی نیز بین ایران و ترکیه توسط وزرا امضا شده و باید عملیاتی شود.

کد خبر 6080936

دیگر خبرها

  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهر را عملیاتی کند
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است