Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@07:56:00 GMT

آقای روحانی! از وضع سیل‌زدگان خوزستان خبر دارید؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۳۱۴۸

 جواد کاظم نسب نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: بیش از ۴۰ روز از سیلاب در استان خوزستان می‌گذرد و لازم است از مردم این استان که با دست خالی به جنگ سیلاب رفتند و نفس سیل را بریدند تشکر کنم ضمن اینکه از ملت ایران که حمایت‌های مادی و معنوی فراوانی را ثبت کردند سپاسگزارم.

وی در تذکری خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور افزود: استان خوزستان عابربانک کشور است و اگر خوزستان نباشد درآمد نفتی ایران محقق نشده و برق ایران قطع می‌شود و صنعت کشور می‌لنگد و کشاورزی ایران کم رونق می شود پس بدانید خوزستانی‌ها اگر جنگیدند و نفس سیل را بریدند فقط برای حفظ خانه و کاشانه خود نبود بلکه آنها ایران را از یک بحران اساسی نجات دادند لذا ایران امروز مدیون ایستادگی خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد:‌ آقای رئیس جمهور بعد از ۴۰ روز وقت آن رسیده است که پرداخت خسارت سیل اخیر و استمهال وام‌های دریافتی و تعویق کنکور سراسری برای دانش آموزان سیل زده را عملیاتی کنید. 

کاظم نسب اظهار داشت: آیا مطلع هستید هنوز مردم شریف استان خوزستان در چادرها و در گرمای ۴۰ درجه و در بدترین وضعیت سکونت دارند؟ آیا مطلع هستید همچنان مدارس، مزارع و خانه‌ها در زیر آب هستند؟ آیا می‌دانید که کشاورزان برای حفظ شهرها و خانه‌های خود مزارع‌شان را رها کردند لذا بهتر است که مصوبه دولت برای پرداخت خسارت به سیل زدگان عملیاتی شود.

وی افزود: از رهبر معظم انقلاب می‌خواهم با سفر به مناطق سیل‌زده خوزستان از نزدیک با مصیبت‌های مردم مظلوم دیار جبهه و جنگ و فداکاری و ایثار آشنا شده و دستورات لازم را صادر کنند. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سیلاب در استان خوزستان رئیس جمهور استان خوزستان حسن روحانی سیل کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

(تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • چرا رونالدو زیادی مهربان شده است؟!
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟