Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@03:56:11 GMT

کاهش قیمت گوشت قرمز در ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۳۱۶۸

 منصور پوریان، رئیس شورای تأمین کنندگان دام کشور درباره آخرین تحولات بازار گوشت قرمز اظهار کرد: با توجه به شرایط مناسب واردات و گستردگی عرضه دام داخل شاهد ثبات نسبی در بخش دام زنده و گوشت قرمز هستیم.

وی با اشاره به اینکه واردات گوشت قرمز کماکان سابق در حال انجام است، افزود: با توجه به شرایط مناسب جوی و افزایش عرضه دام داخل در کنار واردات پیش بینی می‌شود که طی روز‌های آتی با کاهش محسوس قیمت گوشت قرمز در بازار روبه‌رو شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوریان با بیان اینکه کاهش قیمت گوشت قرمز تا تابستان در بازار استمرار دارد، گفت: با وجود مرتع‌های سرسبز ناشی از شرایط مناسب جوی طی ماه‌های آتی با گستردگی عرضه در بخش دام و لاشه روبه‌رو خواهیم بود.

رئیس شورای تأمین کنندگان دام کشور نرخ هر کیلو لاشه گوسفندی با وزن سبک را ۷۵ تا ۷۶ هزار و وزن سنگین ۶۹ تا ۷۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به عرضه گسترده دام داخلی در کنار واردات پیش بینی می‌شود که روند کاهش قیمت همچنان تا تابستان ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: تعادل قیمت محصولات پروتئینی در ماه مبارک رمضان/ روند کاهشی قیمت ادامه خواهد داشت

وی متوسط نرخ هر کیلو دام زنده گوسفندی را ۳۴ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش عرضه و نبود تقاضا برای دام داخل، دامداران نگرانند که قیمت دام زنده به کمتر از ۲۵ هزار تومان برسد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به افزایش عرضه دام زنده داخلی در کنار واردات بسیاری از دامداران نگران نبود بازار و انباشت دام در واحد‌ها هستند.

رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور واردات گوشت با ارز نیما را یکی از دلایل ثبات قیمت گوشت در بازار برشمرد و گفت: با توجه به اختصاص ارز نیما و رقابت میان واردکنندگان و تولیدکنندگان داخل، التهاب بازار گوشت قرمز فروکش کرده است که با استمرار این روند بازار خوبی را برای گوشت قرمز متصور هستیم.

وی در پایان قیمت گوشت و دام زنده را تابع عرضه و تقاضا دانست و افزود: با افزایش عرضه بیش از حد نیاز کشور، طی ماه‌های آتی با کاهش شدید قیمت در بخش دام گوشت روبرو خواهیم بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گوشت قرمز کاهش قیمت قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748245

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول