Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@15:33:58 GMT

کارگاه اشتغالزایی در مهاجران احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۳۴۵۵

کارگاه اشتغالزایی در مهاجران احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ فرمانده سپاه شازند ظهر امروز به همراه فرمانده حوزه بسیج کارگری و مسئول بسیج سازندگی شهرستان با اعضای شورای اسلامی شهر مهاجران در سالن جلسات شهرداری دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمد مهجوری فرمانده سپاه شازند با اشاره به خدمات سپاه ناحیه شازند در شهرستان گفت: این افتخار ماست که شهروند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و به عنوان خدمتگزار مردم ولایت مدار شهرستان بتوانیم در رفع برخی از مشکلات و بهبود برخی نقاط ضعف از جمله بیکاری، بهداشت و محرومیت‌زدایی گامی مؤثر برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ساخت خانه‌های محروم در شازند، رنگ‌آمیزی مدارس، ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی، ساخت خانه‌های بهداشت، اعزام پزشکان بسیجی به مناطق محروم تنها بخشی از خدمات بسیج و سپاه در شهرستان است.

فرمانده سپاه شازند با اشاره به ایجاد کارگاه اشتغال‌زایی در مهاجران بیان کرد: در صدد هستیم با احداث مکانی برای اشتغال جوانان، بانوان و افراد بی‌سرپرست مکانی امن برای بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌های نیازمند ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون چندین کارگاه در برخی از شهرها و روستاهای شهرستان ایجاد شده که با همت بسیج سازندگی و تهیه لوازم کار همچون ابزار خیاطی و ... شهروندان در حال کار و کسب درآمد هستند لذا با بهبود اقتصاد خانواده‌ها کمک شایانی به خانواده‌های مستمندان خواهد شد.

تبرته فراهانی رئیس شورای اسلامی مهاجران در این دیدار در خصوص بازسازی برخی معابر شهری اظهار کرد: با بررسی‌‌های صورت گرفته برخی نقاط پرتردد شهر و ترمیم آسیب‌دیدگی‌های معابر از جمله تیرهای برق خطرآفرین، پر کردن چاله، ایمن کردن درب فاضلاب‌های شهری و... توانستیم خدمتی دوباره به شهروندان ارائه کنیم.

محمد رجاییان شهردار مهاجران نیز گفت: شهرداری مهاجران در تمام زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و ایجاد زیرساخت‌های محرومیت‌زدایی در این شهر نهایت همکاری را با بسیج و سپاه ناحیه شهرستان خواهد داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری گفت: کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی «همت» ویژه مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.


وی افزود: ۴۰ نفر از مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اعم از خواهران و برادران علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی و اشتغال در این کارگاه شرکت می‌کنند.


حجت الاسلام سمیری ادامه داد: شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه‌های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کار‌های خرد از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با بیان اینکه این دوره یک روزه امروز، چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار می‌شود، اضافه کرد: مربی این کارگاه مهدی آقایی کارشناس ستاد کانون‌های مساجد کشور است و دو نفر از کارآفرینان برتر شهرستان دزفول نیز به بیان روند فعالیت خود در عرصه کارآفرینی می‌پردازند.

وی می‌گوید: کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در کشور ساخت
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی