Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@02:24:06 GMT

جزئیات صدور مجوز برگزاری آزمون زبان آلمانی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۳۶۵۱

فراخوان سازمان سنجش آموزش کشور درباره مجوز برگزاری آزمون زبان آلمانی تلک (telc) منتشر شد.

به گزارش فارس به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، فراخوان سازمان سنجش آموزش کشور درباره مجوز برگزاری آزمون زبان آلمانی تلک (telc) منتشر شد.

در فراخوان سازمان سنجش آمده است: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و سایر مؤسسات آموزشی دارای مجوز فعالیت آموزشی و سابقه فعالیت در زمینه آموزش زبان آلمانی در صورت تمایل به اخذ مجوز برگزاری آزمون زبان آلمانی تلک از سوی سازمان سنجش آموزش کشور (تنها مرجع قانونی صادر کننده مجوز برگزاری آزمون‌های بین المللی در کشور)، می‌توانند درخواست‌های خود را برای بررسی به این سازمان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشتن مجوز فعالیت آموزشی معتبر از «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «وزارت آموزش و پرورش»، داشتن وبگاه معتبر، مستقل و فعال و داشتن فضاها و تجهیزات استاندارد، سرویس بهداشتی مناسب و کافی متصل به فضای برگزاری آزمون کتبی، فضای مستقل برای استقرار و مدیریت سامانه پخش صدا و اعلام فرامین صوتی برای فضای برگزاری آزمون کتبی، فضای مستقل برای مدیریت آزمون در کنار فضای برگزاری آزمون با امکان دسترسی به اینترنت، تلفن، سه فضای مستقل و نزدیک به یکدیگر برای انتظار، آماده سازی و برگزاری آزمون شفاهی و فضای مستقل برای نگهداری امن وسایل اضافی همراه داوطلبان، فضای امن برای حفظ اسناد بخش‌های کتبی و شفاهی آزمون، داشتن امکان تأمین برق اضطراری مناسب برای سامانه‌های روشنایی، صوتی، سرمایشی و گرمایشی تمام فضاها از شرایط اولیه اخذ مجوز است.

مؤسسه برای برگزاری آزمون زبان آلمانی تلک در ایران باید نسبت به اخذ دو مجوز یکی از سازمان (مرجع قانونی صادر کننده مجوز برگزاری آزمون‌های بین المللی در کشور) و دیگری از مؤسسه تلک آلمان (صاحب امتیاز آزمون تلک) اقدام کند.

مراحل اخذ مجوز به این صورت است که مؤسسه درخواست اخذ مجوز برگزاری آزمون زبان آلمانی تلک را به سازمان سنجش ارسال می‌کند. سازمان سنجش رویه اخذ مجوز، ملزومات و اسناد مورد نیاز به مؤسسه را به صورت کتبی اعلام می‌کند و سپس مؤسسه اعلام کتبی موافقت با شرایط اعلام شده از سوی سازمان سنجش را به همراه ارسال تصویر مدارک لازم به سازمان سنجش ارائه می‌دهد.

سازمان سنجش استعلام تأیید مدارک از مراجع ذی صلاح و نداشتن منع قانونی را انجام می‌دهد و پس از بازدید فضا و تجهیزات مؤسسه توسط نماینده ناظر سازمان، سازمان سنجش در صورت تأیید مدارک، فضا و تجهیزات ضمن اعلام نتیجه در صورت تمایل مؤسسه، سازمان سنجش مؤسسه را برای اخذ مجوز زبان آلمانی از مؤسسه تلک به دانشگاه FHM در کشور آلمان ( نماینده مؤسسه تلک) معرفی می‌کند.

پس از این مرحله مؤسسه در صورت اخذ تأیید از سازمان سنجش باید اقدام به پیگیری اخذ مجوز از مؤسسه تلک و ارائه آن به سازمان سنجش کند و پس از آن سازمان سنجش تعهدنامه (تعهد به سازمان) به مؤسسه برای اعلام موافقت را ارسال می‌کند و پس از امضا و ارسال تعهدنامه مؤسسه به سازمان، سازمان سنجش مجوز برگزاری آزمون زبان آلمانی تلک در ایران را برای مؤسسه صادر می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: صدور مجوز آزمون زبان آلمانی مذاکره با ترامپ سبد کالای رمضان انفجار در فجیره اصفهان شمالی بهنام صفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه امتحانی طبس، فردوس، قاینات، درمیان و بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام سالاری افزود: در این آزمون ۴۰۴ حافظ قرآن شامل ۲۴۹ خانم و ۱۵۵ آقا شرکت کردند.

وی گفت: این آزمون در مرحله کتبی برگزار شد و مرحله شفاهی نیز  تیرماه برگزار می شود. 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه این آزمون برای رده‌های مختلف سنی برگزار شد افزود:  کوچک‌ترین شرکت کننده در این آزمون دختر ۷ ساله از بیرجند و مسن‌ترین فرد شرکت کننده خانمی ۶۳ ساله از شهرستان فردوس بودند.

دیگر خبرها

  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی