Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- بازیکن اسبق استاندارد لیژ بلژیک گفت: مارک ویلموتس کارنامه درخشانی ندارد و مسئولان فدراسیون باید مربی بزرگتری را برای هدایت تیم ملی استخدام کنند.

رضا ترابیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص احتمال حضور مارک ویلموتس بلژیکی به عنوان سرمربی در تیم ملی ایران گفت: مربیان بلژیکی بسیار با انضباط و با پشتکار هستند و به مسائل فیزیکی نیز توجه فراوانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مربیان بلژیکی پشتکار زیادی دارند و اگر یک مربی با سابقه و کارنامه درخشان از این کشور انتخاب کنیم، حتما می تواند به رشد فوتبال ملی ما کمک زیادی کند.
بازیکن اسبق پرسپولیس و استاندارد لیژ بلژیک گفت: ویلموتس در سرمربیگری کارنامه موفقی نداشته و به اعتقاد من باید مربی بزرگتری را جایگزین کارلوس کی روش کنیم.
وی تصریح کرد: کی روش در چند سالی که سرمربی تیم ملی ایران بود، دستاوردهای خوبی داشت و در سالیان اخیر مردم نگران صعود به جام جهانی نبودند و امروز توقع مردم ایران از فوتبال ملی بالا رفته است.
وی تصریح کرد: هر مربی که به ایران می آید، دست کم باید به اندازه کی روش موفق باشد و در کنار آن برای صعود تیم ملی از گروه خود در جام جهانی و قهرمانی در جام ملت های آسیا تلاش کند.
ترابیان اظهار داشت: رزومه ویلموتس با کی روش قابل قیاس نیست اما امیدوارم هر کسی که سرمربی تیم ملی شد، بتواند با بهره گیری از توان مربیان ایرانی نتایج خوبی بگیرد.
وی تاکید کرد: در سالیان اخیر مربیان خارجی اعتقادی به استفاده از دستیاران ایرانی نداشتند. مطمئن باشید ویلموتس نیز در این باره از مربیان خارجی که در فوتبال ایران فعالیت کردند، سوال خواهد کرد.
فدراسیون فوتبال بعد از ناکامی تیم ملی در جام ملت های 2019 امارات، قرارداد کارلوس کی روش را تمدید نکرد و از بهمن ماه سال گذشته تاکنون تیم ملی بدون سرمربی است. در ماه های گذشته نام های مختلفی برای هدایت تیم ملی مطرح شده اند که یکی از مهم ترین آنها مارک ویلموتس بوده است.
ورزشی **9118**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تيم ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، الکساندر دکرو نخست وزیر بلژیک جمعه در کنفرانس خبری مشترکی با «لودوین ددوندر» وزیر دفاع این کشور با اعلام این خبر گفت که بروکسل سود دارایی‌های مسدودشده را برای کمک به دفاع اوکراینی‌ها در مقابل روس‌ها صرف خواهد کرد.

ایالات متحده و متحدانش حدود ۳۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های بانک مرکزی روسیه را به عنوان بخشی از تحریم‌های مرتبط با اوکراین مسدود کرده‌اند که بیشتر آنها در اتحادیه اروپا نگهداری می‌شوند.

تعداد جنگنده‌هایی که بروکسل به اوکراین می‌دهد، مشخص نیست اما وزیر دفاع بلژیک گفت که انتقال اف-۱۶ به کی‌یف «بزودی» انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارسال این جنگنده‌ها تا پایان سال جاری میلادی انجام می‌شود، افزود که این اقدام امنیت بلژیک را در مخاطره قرار نخواهد داد.

حاجه لحبیب وزیر خارجه بلژیک نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بلژیک با ارسال اف-۱۶ و کمک مالی بیشتر به تقویت توان دفاعی اوکراین کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کمک به اوکراین به معنای «حفاظت از خودمان است» افزود: اوکراینی‌ها برای حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی خود به کمک نیاز دارند. ۹۷ درصد حملات روسیه ساختمان‌های غیرنظامی را هدف قرار می‌دهد.

در همین حال، مادرید جمعه اعلام کرد که اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد.

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین به تازگی به اعضای ناتو گفت که کی‌یف برای مقابله با حملات هوایی روسیه به حداقل هفت سامانه «پاتریوت» یا سایر سامانه‌های پیشرفته دفاع هوایی نیاز دارد و از آنها خواست کمک‌های نظامی خود را برای اوکراین افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم