Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - نایب رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور تابستان امسال با حضور پنج هزار نفر در استان های مختلف برگزار می شود.

به گزارش ایرنا نرگس تقی زاده روز دوشنبه در نشست مشترک با مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: در سال جاری با توجه به شرایط اقتصادی کشور و وقوع سیل که هزار و 400 مدرسه را تخریب کرد فعالیت های ورزشی مدارس کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول گفت:در همین وضعیت تمام تلاش آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش های دانش آموزی این بود که مشعل مسابقات خاموش نشود اما رشته های مورد رقابت تعدیل شدند.
وی اضافه کرد: این رقابت ها که تاکنون در سطوح مدرسه ای، منطقه ای و استانی برگزار شده به ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی، استعدادیابی و تشویق دانش آموزان به پویایی و نشاط کمک زیادی کرده است.
تقی زاده ادامه داد: بعد از 17 سال فدراسیون ورزش دانش آموزی ساختار قانونی یافت و اولین مجمع انتخابات فدراسیون در آبان ماه 96 تشکیل شد.
وی با اشاره به تفاهم نامه این فدراسیون با استان ها گفت: توسعه مشارکت دانش آموزان در مسابقات ورزشی و رویدادهای بین المللی با رویکرد تربیتی و اولویت دادن به دختران و مناطق محروم، برگزاری نشست های ویژه مدیران و مربیان، اجرای نظام داوطلبی، توسعه نظام جامع استعدادیابی، بازاریابی حامیان ورزشی و تجهیز فضای مستقل برای هیات ورزش های دانش آموزی بندهای این تفاهم نامه را تشکیل می دهند که خوشبختانه استان قزوین در اجرای این تفاهم نامه موفق عمل کرده است.
تقی زاده با بیان اینکه برنامه های ورزشی سال 98 تدوین و در فروردین ماه به ادارات کل ابلاغ شد، افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای سند تحول بنیادین کارگروه هایی در 6 زیر نظام سند تشکیل و برنامه های اولویت دار آنها تعریف و به ادارات ابلاغ گردید.
وی با اشاره به حضور نماینده ای از فدراسیون ورزش های دانش آموزی در این کارگروه ها اظهار داشت: تمام برنامه های فدراسیون در قالب 12 برنامه مورد تایید کارگروه ها قرار گرفت و اکنون نیز برای اجرا به ادارات کل ابلاغ شده است.
تقی زاده افزود: ورزش و نرمش صبحگاهی مورد تاکید این فدراسیون است و آموزش و پرورش هم به خوبی آن را اجرا می کند.
نایب رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی افزود: تمام برنامه های داخل مدرسه بر عهده دفتر تربیت بدنی بوده و مسابقات خارج از مدرسه توسط فدراسیون ورزش های دانش آموزی انجام می شود.
7388* 6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش دانش آموزي مسابقات ورزشي دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس