Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانسه: اروپا کماکان خواهان باقی ماندن ایران در توافق هسته‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 فرانسه برجام توافق هسته ای تحریم های ایران ژان ایو لودریان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با حضور رافائل گروسی رئیس سازمان انرژی اتمی در ایران اظهار کرد: گروسی در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای سخنرانی می‌کند.

وی افزود: اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای هفته آینده برگزار می‌شود، ۱۸۰ ارائه توسط شرکت کنندگان غیرایرانی خواهد بود که یک اتفاق بزرگ است.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است.  همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفت‌وگو و تعامل هستیم.

اسلامی با تأکید بر اینکه از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود، ادامه داد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست.

وی ادامه داد: گروسی دیدار‌هایی در ایران دیدار‌هایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی تأکید کرد: مطمئنیم این گفت‌وگو کمک می‌کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان- پی- تی روابط‌مان را با آژانس تقویت کنیم.

اسلامی گفت: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن