Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مدافع سابق منچستریونایتد به بهانه خداحافظی هم‌تیمی سابقش به هواداران تیم قرمزوسفیدپوش لندن طعنه زد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبین فن‌پرسی کاپیتان سابق تیم ملی هلند و ستاره سابق تیم‌های‌ آرسنال و منچستریونایتد، روز گذشته (یکشنبه) در سن 35 سالگی با انجام آخرین بازی‌اش برای تیم فاینورد با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اتفاق بهانه‌ای برای هم‌تیمی فرانسوی سابق او در منچستریونایتد، پاتریس اورا ایجاد کرد که به هواداران آرسنال، به عنوان رقیب تیم سابق دوران بازیگری‌اش طعنه بزند.

فن پرسی سال 2013 به دنبال اختلاف پیدا کردن با مسئولان آرسنال و خلف وعده آنها برای عمل به وعده‌های‌شان، با تصمیمی جنجالی این تیم را با قراردادی به مبلغ 22.5 میلیون پوند به مقصد منچستریونایتد ترک و در اولین فصل حضورش در جمع شیاطین سرخ به قهرمانی این تیم در لیگ برتر کمک کرد. آن قهرمانی بیستمین و آخرین قهرمانی من‌یونایتد در لیگ برتر انگلیس تا به امروز بوده است.

با همه اینها حتی در آن زمان هم او منفورترین بازیکن منچستریونایتد در نزد هواداران آرسنال نبود چون در کنار او شخصیتی پرحاشیه مانند پاتریس اورا حضور داشت که بعد از یکی از بازی‌های شیاطین سرخ مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی قرمزپوشان شهر منچستر خاتمه یافت، به توپچی‌ها و هواداران‌شان طعنه زد و گفت:«این پیروزی 11 مرد مقابل 11 بچه بود.

فوتبال جهان| درگیری پاتریس اورا با هم‌تیمی سابقش به خاطر شادی برای حذف پاری‌سن‌ژرمن

بازنشستگی فن‌پرسی بهانه‌ای برای اورا ساخت تا دوباره با پیامی مشابه به آرسنالی‌ها کنایه بزند. او به همین مناسبت در صفحه شخصی‌اش در توئیتر عکسی از خود در آغوش فن‌پرسی گذاشت که این پیام در کنارش آمده است: اولین روزی که به ما در منچستریونایتد ملحق شدی را یادم است. آن موقع به تو گفتم «به باشگاه‌ها مردها خوش آمدی». آفرین فن‌پرسی و شکر بابت بیستمین قهرمانی‌مان. عجب بازیکنی!

این نخستین باری نیست که اورا با پیام‌هایش در شبکه‌های اجتماعی به هواداران تیم‌های رقیب طعنه می‌زد، چرا که چندی پیش هم او مشابه چنین کاری را در مورد پاری‌سن‌ژرمن و هوادارانش پس از باخت آنها به منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام داد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همراه اول همزمان با «روز ملی خلیج فارس» بسته های مکالمه ساعتی خود را تا ۷۵ درصد تخفیف به مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان ارائه می دهد.

روز ۱۰ اردیبهشت در تاریخ ایران، یادآور از خود گذشتگی های ملت سرافراز ایران و بیرون راندن متجاوزان برای همیشه از خلیج فارس بود و ایرانیان توانستند در قرن هفدهم میلادی (سال ۱۰۰۱) سواحل جنوبی کشورمان را از چنگ بیگانگان آزاد کنند.

«خلیج فارس» به لحاظ وسعت، سومین خلیج بزرگ جهان و از این رو به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در طول تاریخ، همواره نامش بر سر زبان ها بوده است.

این منطقه منبع مهم انرژی جهان است و در مجموع خلیج فارس از نظر جغرافیای سیاسی، استراتژیک، انرژی و تاریخ و تمدن یک پهنه آبی مهم و حساس در دنیا محسوب می شود.

همراه اول به همین منظور (گرامیداشت روز ملی خلیج فارس) امکان بهره مندی تمامی مشترکان خود از بسته های مکالمه ساعتی تا ۷۵ درصد تخفیف را با شماره گیری «ستاره ۱۲۱ ستاره ۱ مربع» فراهم آورده که از بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت یک روز کامل امکان فعالسازی آنها وجود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!