Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@07:10:31 GMT

اطعام روزه داران مناطق محروم در کرمانشاه 

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۵۳۹۴

اطعام روزه داران مناطق محروم در کرمانشاه 

حجت الاسلام عباسیان، گفت: روزه داران مناطق محروم شهر کرمانشاه در شب های ماه مبارک رمضان اطعام می شوند.

«حجت الاسلام آیت عباسیان» اطعام و اکرام ایتام و نیازمندان را از سنت های حسنه و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) ‌خواند و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: واقفین خیراندیش در خصوص اطعام نیازمندان و همچنین میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین(ع)، موقوفاتی را در استان کرمانشاه به این امر اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، افزود: روزه داران مناطق محروم استان کرمانشاه در شب های پرفیض ماه مبارک رمضان میهمان سفره های افطاری هستند که از محل نیات واقف خیراندیش مرحوم حاج محمد تقی اصفهانی تدارک دیده شده است.

 

وی اظهار کرد: سفره های اطعام ماه مبارک رمضان از محل نیات این واقف خیراندیش در مناطق محروم و موقوفه نشین شهیدان، باریکه، جعفر آباد، ملاحسینی، آقاجان، نقلیه، چشمه سفید و.... برپا می شود.

 

حجت الاسلام عباسیان، با بیان اینکه سفره های اطعام طی ۳۰ شب ماه مبارک رمضان در محلات محروم کرمانشاه دایر است، ابراز کرد: در راستای اجرای امینانه نیات این واقف خیراندیش که یک بخش آن به اطعام نیازمندان در ماه رمضان اختصاص دارد، در هر شب تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم در محلات محروم شهر توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه سالمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته حضرت امام خمینی(ره) در این ایام اطعام می شوند، عنوان کرد: اردوگاه متکدیان نیز یکی از مناطقی است که در ماه مبارک رمضان توزیع غذای گرم در آنجا نیز صورت می گیرد.

 

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان مجلس نمایشگاه قرآن اردبیل استان بوشهر حرم حضرت معصومه س جزء خوانی قرآن کریم راهپیمایی اطعام نیازمندان ماه رمضان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم