Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@09:44:30 GMT

گردهمایی مردم ،سران قبایل و عشایر عرب آبادان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۵۴۸۲

گردهمایی مردم ،سران قبایل و عشایر عرب آبادان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گردهمایی مردم و سران قبایل و عشایر عرب گفت: به شهادت رسیدن ۳۷ نفر از شیعیان منطقه قطیف در عربستان سعودی به دست رژیم مزدور آل سعود را به شدت محکوم می کنیم.

وی افزود: در رژیم سعودی اگر کسی بر خلاف منافع و سلیقه شخصی حاکمان جانی،منافق و دست نشانده آل سعود کوچکترین روشنگری بکند،در کسری از زمان محکوم به اعدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این گونه اقدامات ضد دینی و ضد انسانی از سوی رژیم متحجر و مرتجع آل سعود به نام اسلام را نیز کاملا محکوم می کنیم.

آیت الله حیدری گفت: کشتار مسلمانان و شیعیان در جهان دو هدف دارد یک: انگیزه های اعتقادی و از روی جهل و شست و شوی مغزی عده ای ناآگاه و در جهت تخریب چهره واقعی اسلام که باید با آگاهی بخشی و کار فرهنگی آن را خنثی کرد.

دوم: با انگیزه های سیاسی و در راستای تامین منافع استکبار جهانی در منطقه.

وی گفت:از دیرباز تا کنون در منطقه شاهد ایجاد نفاق بین مسلمانان و جنگ های نیابتی از سوی استکبار و در راس آن آمریکا هستیم،آن ها با یافتن کشورهایی مثل عربستان سعودی با سردمداران آن چون گاو شیرده رفتار می کنند و منافع خود در منطقه هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:رژیم آل سعود بداند با اینگونه جنایت ها آینده ای نظیر آینده صدام خواهد داشت.

آیین گرامی داشت ۳۷شهید جوان شیعه که توسط رژیم عربستان به شهادت رسیدند امروز با حضور اقشار مختلف مردم در کوی ذوالفقاری آبادان برگزار شد.

انتهای پیام/ د

محکومیت عاملان شهادت قطیف عربستان سعودی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری رژیم سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم

انور ابراهیم، نخست‌وزیر مالزی، روز سه‌شنبه از کشور‌های عربی و مسلمان خواست در برقراری عدالت برای مردم فلسطین «ثابت و استوار» باقی بمانند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، انور با تاکید بر لزوم محاکمه اسرائیل به دلیل «همه جنایات مرتکب شده علیه فلسطین»، گفت: «همه طرف‌ها باید نسبت به تهاجم غیرقانونی اسرائیل و اشغال سرزمین فلسطین که عامل اصلی این درگیری طولانی‌مدت است، اعتراض کنند.»

بیانیه انور پس از دیدار وی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض صادر شد.

پیش از این، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در اظهاراتی تاکید کرد که ریاض مخالف آوارگی مردم غزه است. محمد بن سلمان تصریح کرد که عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها برای توقف تنش‌ها در غزه و جلوگیری از گسترش آن، می‌کند.

ولیعهد عربستان سعودی همچنین با تاکید براینکه ریاض قاطعانه مخالف آوارگی مردم فلسطین است، گفت که کشورش همواره در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوقشان برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه است.

با گذشت بیش از شش ماه از حمله اسرائیل به نوار غزه، بخش‌های وسیعی از غزه به ویرانه‌ای تبدیل شده بود و ۸۵ درصد از جمعیت غزه در بحبوحه محاصره فلج کننده مواد غذایی، آب سالم و دارو مجبور به آواره شدن داخلی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!