Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای توسعه بخش سلامت استان قول مساعد داد و بزودی روند توسعه بخش سلامت شتاب می گیرد.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در پایان نشست با سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نشست مباحث مربوط به توسعه بخش های بیمارستانی ، اورژانس هوایی و خانه های بهداشت مطرح و قرار شد وزارتخانه بهداشت و درمان برای تسریع بخشی نگاه ویژه ای به چهارمحال و بختیاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، تکمیل تجهیزات بیمارستان تازه تاسیس بروجن را از مهمترین دستاوردهای این نشست عنوان کرد و گفت: بنا بر قول وزیر بهداشت، تا 4 ماه آینده این بیمارستان تجهیز و به بهره برداری می رسد.
عباسی با گرامیداشت یاد پرسنل اورژانس هوایی جانباخته در عملیات امدادرسانی، تصریح کرد: با توجه به اینکه اسفندماه سال گذشته ، سانحه ناگوار سقوط اورژانس هوایی در استان رخ داد، وزیر دستور تامین بالگرد جایگزین آن را صادر کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری، راه اندازی خانه های بهداشت در مناطق عشایرنشین، شبانه روزی کردن تعدادی از مراکز درمانی، تکمیل ساختمان دانشکده پرستاری، ارتقای سی تی اسکن بیمارستان کاشانی و تامین بخشی از عتبار مورد نیاز برای تکمیل کلینیک بیماران خاص را از دیگر دستاوردهای این نشست برشمرد.
به گزارش ایرنا، تعداد 322 شبکه بهداشتی و درمانی، مراکز بهداشتی شهری و روستایی، مراکز آموزش بهورزی و پایگاه های بهداشت پس از پیروزی انقلاب در این استان احداث شده که با احتساب 145 شبکه قبل از انقلاب، این رقم اینک به 467 باب رسیده است.
در این نشست نمایندگان مردم بروجن و مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ نیز حضور داشتند.
7363/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی سلامت چهارمحال و بختیاری علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش