Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@10:32:11 GMT

وینفرد شفر ایران را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۶۱۱۳

وینفرد شفر ایران را ترک کرد

وینفرد شفر، سرمربی آلمانی سابق تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست یک بر صفر این تیم از پدیده اخراج شد تا فرهاد مجیدی تا پایان لیگ برتر و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا جانشین او شود.

با توجه به اتفاق‌هایی که پس از برکناری شفر رخ داد و حتی مدیران استقلال در نخستین جلسه تمرینی پس از شکست مقابل پدیده شفر و ساشا را به تمرین راه ندادند تاکنون هیچ مذاکره و توافقی بین طرفین برای تسویه حساب انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی ساشا شفر که پیش از بازی با استقلال خوزستان برای صحبت با مدیرعامل استقلال و انجام دادن مذاکره برای دریافت مطالباتش به محل اردوی آبی‌ها رفته و به نتیجه‌ای هم نرسیده بود امروز (دوشنبه) بدون همراهی پدرش ایران را ترک کرد.

ساشا مانند پدرش فصل آینده هم با استقلال قراردارد دارد و مدیران باشگاه باید رضایت او و وینفرد شفر را جلب کنند.

البته استقلالی‌ها به دلیل مشکلات مالی باشگاه در حال حاضر راضی به مذاکره با سرمربی سابق این تیم نیستند و امیدوارند در پایان فصل با تهیه منابع مالی برای تسویه حساب با شفر پای مذاکره بنشینند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وینفرد شفر استقلال اخراج شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق