Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@19:20:39 GMT

نماینده، ولی فقیه: قطعاً جنگ نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۶۵۸۰

نماینده، ولی فقیه: قطعاً جنگ نخواهد شد

مدیر ارشد و مدیران رده‌های وزارت دفاع در البرز، عصر دوشنبه با حضور در دفتر امام‌جمعه کرج با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مسئله قطع رابطه سیاسی و اقتصادی میان ایران و آمریکا ابتدا از طرف خود آمریکا کلید خورد، بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول این چهل سال چهره خود را به‌خوبی روشن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به خلیج‌فارس را جنگ روانی دشمن خواند و اظهار داشت: بنای دشمن بر مقابله نظامی نیست چراکه توان و قوه این عمل را ندارد.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه برخی به‌جای تحلیل و ترسیم درست درصدد ایجاد التهاب در کشور هستند، عنوان کرد: با رصد دقیق فضای جهانی و بررسی موقعیت کشور‌ها به همان فرموده امام می‌رسیم که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه آمریکا قطعاً حمله نظامی نخواهد کرد، اذعان داشت: با توجه به آماری که خود مسئولین آمریکا به آن اقرار داشتند آمریکا فروپاشیده است و توانایی حمله نظامی ندارد.

وی با بیان اینکه قدرت تحلیل در مردم باید تقویت شود، ابراز داشت: عدم قدرت تحلیل درست در مردم باعث خانه‌نشینی امیرالمؤمنین (ع) در هفتاد روز پس از شهادت نبی مکرّم اسلام صلی‌الله علیه و آله وسلم شد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز با تأکید مجدد بر اینکه آمریکا کار نظامی نمی‌کند، خاطرنشان ساخت: آمریکا هم‌اکنون درصدد انجام کار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و پدافند غیرعامل در نظام اسلامی است که باید با توجه ویژه‌ای برای آن برنامه‌ریزی کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه به اهداف آمریکا از فشار به ایران اسلامی پرداخت و تصریح کرد: آمریکا با برنامه‌ریزی به دنبال سقوط فکری، محتوایی و تشکیلاتی در ایران اسلامی است تا به‌وسیله آن استحاله نظام صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: «بازدارندگی ایران» و «انحراف از مسیر» از اهداف دشمن برای استحاله بر نظام اسلامی است چراکه با تغییر باورها، رفتار‌ها تغییر می‌یابد و درنتیجه استحاله بر نظام صورت می‌گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه دشمن‌روی تغییر باور‌های مسئولین و مردم ما هدف‌گذاری کرده است، بیان داشت: دشمن می‌خواهد باور‌های انقلابی، جهادی، فکری و ارزشی مسئولین و مردم ما تغییر پیدا کند.

آیت‌الله حسینی همدانی یکی دیگر از طرح‌های دشمن را کاهش جمعیت کشور دانست و عنوان کرد: دشمن با برنامه‌های دقیق سعی دارد تا با علل مختلف جوانان را از افزایش نسل دور کند.

وی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) که می‌فرمایند: «مَن رَدَّ عَن قَومٍ مِنَ المُسلِمینَ عادِیَهَ ماءٍ أونارٍ وَجَبَت لَهُ الجَنَّهُ» گفت: کسى که دسته‌ای از مسلمانان را از خطر سیل یا آتش‌سوزی نجات دهد، بهشت بر او واجب می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری امور مساجد استان البرز در ادامه افزود: خدماتی که به مردم مناطق سیل‌زده داده می‌شود مصداق همین روایات از پیامبر اسلام (ص) است.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان تأکید کرد: خدمات ارائه‌شده این سازمان باید به مردم اطلاع‌رسانی شود چراکه باعث تقویت روحی و فکری جامعه است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایران و آمریکا خلیج فارس آیت الله همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه هیئت عمومی که با حضور قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور برگزار شد، با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) در باب جهاد با جان و شهادت فی سبیل الله اظهار کرد: «کل حسنات بنی آدم تحصی‌ها الملائکة الا حسنات المجاهدین فانهم یعجزون عن علم ثواب‌ها» یعنی ملائک اندازه ثواب تمام حسنات بنی آدم را می‌دانند مگر ثواب حسنات مجاهدان را که قادر به شمارش آن نبوده و چنین علمی ندارند.

وی تصریح کرد: مجاهدین فی سبیل‌الله حسناتی دارند و جایگاهشان به گونه‌ای است که فرشتگان عاجزند از آگاهی به اینکه ثواب و اجر آنان چقدر است.

رئیس دیوان عالی کشور ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) نیز در بیان مراتب و انواع جهاد فی سبیل الله می‌فرمایند: «الله الله فی الجهاد باموالکم و انفسکم و السنتکم» یعنی مردم شما را به خدا، شما را به خدا سوگند درباره‌ی جهاد با مالتان و جانتان و زبانتان.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه امروز فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با مبانی و ارزش‌های اسلامی و به دنبال سوءاستفاده در ضربه به اسلام، آموزه‌های دینی و انقلاب است، گفت: دشمنان امروزه از فضای مجازی برای تحقق خواسته‌های نامشروع خود استفاده و با سرمایه‌گذاری در این زمینه سعی در تخریب باورهای دینی و اخلاقی مردم دارند، لذا در حال حاضر یکی از جلوه‌های جهاد فی سبیل الله این است که انسان بتواند در این فضا به نبرد با تبلیغات دشمن بپردازد.

وی ادامه داد: در این مقطع زمانی جهاد فی سبیل الله و حفظ این نظام الهی بر همه ما واجب است و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم عندالله مسئولیم. امروز جهاد تنها مبارزه تن به تن نیست بلکه در فضای مجازی باید از ارزش‌های والای امت اسلامی دفاع کنیم.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: قضات شریف با قلم خود می‌توانند در زمره مجاهدان فی سبیل الله و در عرصه جهاد تأثیرگذار باشند و از طریق احقاق حقوق مراجعان، پاسخگویی توأم با گشاده رویی و تکریم به ارباب رجوع و صدور حکم عادلانه در این مسیر نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در پایان با اشاره به اقدامات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به رفح خاطرنشان کرد: جنایات صهیونیست‌ها در غزه و رفح با پشتیبانی آمریکا، تقابل با اسلام است و این رژیم به خوبی نشان داد که به هیچیک از ارزش‌های دینی، اخلاقی و حتی شرف انسانی پایبند نیست و به زودی مضمحل و نابود خواهد شد.

کد خبر 6100090

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • اجلاسیه علما شهرستان زیرکوه درشهریور امسال برگزار می‌شود
  • فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است