Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@06:40:14 GMT

پوتین دستور تاسیس نیروی فضایی را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۶۸۶۴

رییس‌جمهوری روسیه دستور تاسیس نیروی فضایی این کشور به عنوان شاخه‌ای از نیروی هوایی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، کمی پس از آنکه ایالات متحده آمریکا پروسه ایجاد نیروی فضایی را آغاز کرد، روسیه نیز پا به فضا گذاشته و نیروی فضایی خود را تاسیس می‌کند.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهوری روسیه امروز-دوشنبه- دستور تاسیس نیروی فضایی این کشور را به عنوان شاخه‌ای از نیروی هوایی ارتش روسیه، صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین با اشاره به خارج شدن آمریکا از معاهده منع موشک‌های با برد کوتاه و متوسط، تاکید کرد که تمرکز نیروی فضایی روسیه روی روش‌های مقابله با سلاح‌های دارای سرعت مافوق صوت، خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست روسیه پوتین نیروی فضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد