Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حوزه هنری کودک و نوجوان، به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۴۰ درصد از فروش محصولات ایرانی شکرستان را در قالب کالا‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده اهدا می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، عفت محمدی مسئول فروشگاه شکرستان عنوان کرد: فروش ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان «شکرستان ماه خدا» از هفتم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و به ازای هر خرید از سوی شهروندان، ۴۰ درصد از مبلغ فروش در قالب بسته‌های هدیه فرهنگی، به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شکرستان تماما شامل محصولات ایرانی است و در واقع اولین نام‌نما و نشانی است که لوازم‌التحریر ایرانی تولید می‌کند. حوزه هنری کودک و نوجوان در راستای حمایت از تولید ملی و استفاده از ظرفیت داخلی تولیدکنندگان بر ایرانی بودن محصولات تاکید ویژه دارد.

محمدی افزود: علاقه‌مندان برای مشارکت در طرح «شکرستانِ ماه خدا» می‌توانند هر روز از ساعت ۹ تا ۲۱ به فروشگاه مراجعه یا به صورت آن‌لاین خرید کنند.

مسئول فروشگاه شکرستان گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این فروشگاه می‌توانند به خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، جنب کوچه یکم، فروشگاه شکرستان مراجعه کنند.

محمدی در پایان گفت: عروسک اسکندر، ننه قمر، عروسک‌های انگشتی، بازی‌های فکری، لوازم‌التحریر و صنایع دستی از جمله محصولاتی است که بیشترین اقبال مخاطب را به همراه دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوزه هنری وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج

 رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: در بخش فرهنگ و هنر امروز بانوان هنرمند در رشته‌های مختلف هنری حضوری جدی و بسیار پر اهمیتی را دارند که خلق آثار شایان توجه هنری مؤید همین امر است.

اسعد فرهادی از برپایی نخستین کارگاه سیاه قلم حوزه هنری استان کردستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه حاصل یک سال فعالیت ۲۵ بانوی هنرجو است که زیر نظر مدرس دوره خانم فرنوش درخشانی در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه تخصصی این هنر در استان محسوب می‌ شود ۴۶ اثر هنرجویان تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

فرهادی یادآور شد: افتتاحیه این نمایشگاه امروز ساعت ۱۷ خواهد بود. 

فرنوش درخشانی مدرس کلاس‌های سیاه قلم حوزه هنری آنش آموخته مهندسی فناوری اطلاعات بیش از یک دهه است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و سیاقلم از مبتدی تا حرفه‌ای در آموزشگاه‌های هنری و مدارس سنندج مشغول به آموزش هستند که حاصل آن تربیت صد‌ها هنرجوی توانمند در این زمینه است.

کلاس‌های آموزشی این هنرمند همه روزه در محل حوزه هنری استان کردستان دائر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر