Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@03:05:56 GMT

حنای آمریکا دیگر برای ملت ها رنگی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۷۱۷۱

علی گلمرادی ، به اظهارات ترامپ مبنی بر جنگ با ایران اشاره کرد و گفت: سیاست آمریکا این است که با تهدید و تحریم می خواهد ما را به پای میز مذاکره بنشاند تا برام های دیگری را رقم بزند.

آمریکایی ها می خواهند بر توان دفاعی کشورمان تسلط داشته باشند

وی افزود: آمریکایی ها می خواهند بر توان دفاعی کشورمان تسلط داشته باشند و از همه مهم تر کنش های منطقه ای ما را هم محدود کنند اما آمریکایی ها بدانند که با همه فشارهایی که به ایران وارد می کنند نقض عهدشان در برجام نشان داده است که مذاکره مجدد با این کشور محال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حنای آمریکا دیگر برای ملت ها رنگی ندارد

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد:  آمریکا با در پیش گرفتن  شیوه جنگ به دنبال گرفتن امتیاز است اما نمی داند که دیگر حنایش در بین ملت ها رنگی ندارد و در واقع این کارهای آمریکا یک جنگ روانی است.

بیانیه شورایعالی امنیت ملی صریح و شفاف بوده است

نماینده مردم ماهشهر،هندیجان و امیدیه به بیانیه شورایعالی امنیت ملی اشاره و اظهار کرد: بیانیه شورایعالی امنیت ملی صریح و شفاف بوده است و در واقع یک هشداری به اتحادیه در قبال نقض عهد خود نسبت به تعهد نامه برجام بود و کشورهای اروپایی عضو برجام باید در این مهلت 60 روزه تکلیف خود را مشخص کنند.

وی افزود: این بیانیه در حالی از سوی کشورمان انجام پذیرفت که با خروج آمریکا از برجام ایران زمان زیادی را در اختیاراعضای برجام قرار داد بنابراین الان  نوبت کشورهای باقی مانده در برجام است که وفای به عهد خود را نسبت به ایران ثابت کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جنگ با ایران شورایعالی امنیت ملی خروج آمریکا از برجام امنیت ملی ایران کشورهای اروپایی خروج آمریکا از برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»