Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی سه به سه کشورمان این روزها آخرین مرحله اردوی خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیا زیر نظر کادر فنی در تالار بسکتبال آزادی پیگیری می‌کند.

مهدی هلیچی، عضو تیم ملی بسکتبال سه به سه، درباره میزان آمادگی برای حضور در مسابقات کاپ آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: مسابقات کاپ آسیا شرایط خاص خودش را دارد، برای حضور در جدول اصلی رقابت‌ها یا باید رنک لازم را داشته باشیم یا ابتدا در مرحله انتخابی شرکت کنیم، در این مرحله در صورت صعود می‌توانیم در جدول اصلی قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مرحله انتخابی با تیم‌هایی مانند قطر و فیلیپین همگروه هستیم که در آسیا آن هم در بخش سه به سه حرفی برای گفتن دارد. بنابراین کار آسانی در پیش نخواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم در این مرحله از سد این تیم‌ها عبور کنیم و در مرحله بعد با نیوزلند و چین بازی کینم.

هلیچی اضافه کرد: در این مدت تمرینات خوبی را انجام دادیم، این دومین مرحله اردوهای تیم ملی است که در حال حاضر با 9 بازیکن در حال برگزاری است. به نظرم به مرز آمادگی لازم رسیدیم و اگر شرایط به خوبی پیش برود می‌رویم تا کسب عنوان کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال برنا اردو کاپ آسیا تیم ملی سه به سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی 8 تیم برتر این مسابقات انتخاب و معرفی شدند. طی دیروز و امروز 8 بازی از جام حذفی برگزار شد که فوتبال های جذابی بود و در نهایت برنده‌ها توانستند در جمه 8 تیم برتر مسابقات قرار بگیرند.

مس رفسنجان، چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی و سپاهان اصفهان 8 تیمی هستند که بازی‌های این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز حضور در یک چهارم نهایی را از آن خود کردند.

در جمع 8 تیم برتر جام حذفی تنها یک تیم لیگ یکی حضور دارد و مابقی از لیگ برتر هستند. چادرملو اردکان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هم هست، در مرحله اول فولاد خوزستان را شکست داد و امروز از سد مس کرمان گذشت تا به جمع 8 تیم برتر مسابقات برسد.

نکته قابل توجه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی غیبت استقلال و پرسپولیس است. دو تیم بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران حالا در جام حذفی حضور ندارند و برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند. استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی مغلوب مس رفسنجان شد و پرسپولیس هم امروز در ضربات پنالتی به آلومینیوم اراک باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

حالا 8 تیم باقیمانده در جام حذفی شانس خود را برای رسیدن به فینال و قهرمانی در این تورنمنت امتحان می‌کنند. تیم‌هایی که در انتظار قرعه خود در دور بعدی مسابقات هستند و باید دید کدام تیم‌ها با هم روبه‌رو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر