Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر این‌که تنها راه مقابله با دشمن وحدت و همدلی است، گفت: امروز برای رویارویی با دشمن باید همه نهادها و قوای سه‌گانه یکصدا بوده و از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار رییس جمهور با جمعی از فعالان سیاسی درباره ضرورت وحدت برای رویارویی با دشمن، بیان کرد: امروز دشمن از تمام ظرفیت‌های خود علیه ما استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای اروپایی نیز که در ظاهر مخالف ترامپ هستند اما در عمل با آمریکایی‌ها در یک خط قرار دارند و اهداف یکدیگر را همپوشانی می‌کنند. امروز ما نیز برای رویارویی با دشمن بیش از هرچیز به وحدت نیاز داریم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز قوای سه‌گانه و نهادها باید با حرکت در یک مسیر و یکصدا از ظرفیت‌های کشور برای رویارویی با دشمن استفاده کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید از وحدت و همگرایی که در زمان جنگ و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشت الگوبرداری کنیم. بهترین راه برای عبور از گردنه تحریم استفاده از ظرفیت‌های کشور با وحدت است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در پایان گفت: ان‌شاءالله با حرکت در مسیر وحدت و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کشور در دهه چهارم انقلاب گام‌های بلندتری برخواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)

 

 

 

منبع :خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • (ویدئو) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)
  • ببینید | حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم