Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:19:02 GMT

45 هزار متر مربع معابر خمین مناسب سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۷۷۰۴

45 هزار متر مربع معابر خمین مناسب سازی شد

خمین - ایرنا - شهردار خمین گفت: 45 مترمربع از معابر این شهر برای تردد معلولان ترمیم و مناسب سازی شد

«ابوالفضل مرتضییان» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: معابر این شهر در بلوار بهشتی، منتظر جنوبی، بلوار قدس و خیابان آزادی مناسب سازی شده است.
وی ادامه داد: مناسب سازی هر متر مربع یک میلیارد ریال برای مدیریت شهری هزینه دارد و اقدامات عمرانی و کف سازی در سطح شهر با اولویت مناسب سازی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار خمین اظهار داشت: طرح مناسب سازی و بهسازی کامل معابر برای روشندلان و افراد کم توان، سالمندان، زنان و کودک در دستور کار شهرداری قرار دارد.
مرتضییان افزود: مسیر ویژه روشندلان در گلزار شهدا، بلوار شهید بهشتی و بلوار منتظری جنوبی و پازل سکه ای تی شکل در ابتدا و انتهای مسیر و بر سر تقاطع ها ایجاد شده است.
وی ایجاد رمپ ویژه عبور صندلی چرخدار و کالسکه کودکان در محل هایی که اختلاف ارتفاع دارد، اجرای راه بند ویژه عبور صندلی چرخدار به منظور جلوگیری از ورود موتورسیکلت و ساخت راه بند ترافیکی در محل تقاطع با خیابان ها و محل پل ها را از اقدامات مناسب سازی شهری در سال جاری عنوان کرد.
شهردار خمین گفت: طرح شناسایی گره های مناسب سازی و موانع سطح شهر امسال در این شهرستان اجرا و در هر سال بخشی از این گره ها و موانع مناسب سازی می شود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که 70 هزار نفر آن ساکن شهر هستند.
در این شهرستان 2 هزار و 259 نفر معلول جسمی حرکتی، بینایی ، شنوایی، اعصاب و روان و ذهنی ساکن هستند.
9930/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري مناسب سازي خمين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند خبرداد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند توسط یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی شوشتر و گتوند رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف شده ۲۰ میلیارد تومان است، افزود: در این زمینه جا دارد از حمایت‌ و پیگیری‌های دادستان، فرماندار گتوند و اداره راهداری و بنیاد مسکن که در انجام این کار به ما کمک کردند تشکر کنیم.

عبادی با تشکر ویژه از همکاری کلانتری گتوند و ۵ یگان امدادی برای تامین امنیت پروژه رفع تصرف در این شهرستان گفت: عوامل یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان