Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:43:30 GMT

همایش روز ملی جمعیت در قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۷۷۹۴

همایش روز ملی جمعیت در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و خانواده استانداری در نشست هماهنگی برگزاری همایش ملی جمعیت گفت: این همایش ملی به منظور عملیاتی کردن سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب با حضور مشاوران، مددکاران بهزیستی، مدرسان آموزش خانواده، سازمان‌های مردم نهاد، رابطان بهداشت و کارشناسان سلامت سی ام اردیبهشت در قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدخام افزود: سیاست‌های کلی جمعیت به مواردی مانند جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری، رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، کاهش سن ازدواج، اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران در دوران بارداری و شیردهی، پوشش بیمه‌ای هزینه‌های زایمان و درمان ناباروری مردان و زنان، تحکیم بنیان و پایداری خانواده، آموزش‌های عمومی درباره اصالت کانون خانواده و همچنین آموزش مهارت‌های زندگی اشاره می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و خانواده استانداری خاطرنشان کرد: هم افزایی دستگاه‌های حوزه اجتماعی در بهتر برگزار شدن این همایش باید در الویت مسئولان مربوطه باشد.

به پیشنهاد سازمان ثبت احوال کشور و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۳۰ اردیبهشت هرسال مصادف با روز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری به عنوان روز ملی جمعیت در تقویم کشور به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ک

قزوین میزبان همایش روز ملی جمعیت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • کاهش نرخ باروری در ایران از چه وقت شروع شد؟
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد