Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: با همکاری سپاه شهدا استان و این اداره کل ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان آذربایجان غربی احداث می‌شود. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

عزیز سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اهمیت همکاری نهادها و ادارات مختلف برای حل مسائل و مشکلات مددجویان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: رویکرد اداره کل کمیته امداد آذربایجان غربی ظرفیت‌سازی در تعاملات مختلف بین دستگاهی برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان در عرصه‌های گوناگون است و به همین خاطر سلسله تفاهم نامه‌هایی با ادارات مختلف منعقده شده و اجرای آن پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در منطقه آزاد ماکو نیز ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای بهبود بخشی به نیازهای مددجویان با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو وجود دارد و به همین منظور به تازگی تفاهم‌نامه جامعی به امضا رسیده است که طی آن بسیاری از احتیاجات مددجویان و به ویژه مسکن و اشتغال آنان مورد حمایت قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: در قالب تفاهم‌نامه این نهاد و سازمان منطقه آزاد ماکو امسال 200 واحد تولیدی کوچک مقیاس متعلق به مددجویان کمیته امداد در شهرهای تحت پوشش این سازمان راه اندازی می‌شود.

مشکل مددجویان فاقد مسکن اردبیل تا 3 سال آینده برطرف می‌شود884 واحد مسکن مهر از تعهدات استان قم باقیمانده استمجلس دست سوداگران را از بازار مسکن کوتاه کند

وی اظهار داشت: با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو و کمیته امداد تجربیات این سازمان در تأمین مسکن مددجویان به کار گرفته می‌شود و در نخستین گام به زودی مبلغی از سوی این سازمان به حساب کمیته امداد واریز خواهد شد.

سهندی گفت: در قالب یک طرح مشترکی که با همکاری کمیته امداد و سپاه شهدا آذربایجان غربی در حال اجراست 500 واحد مسکونی ویژه مددجویان احداث می‌شود و چون بخشی از این واحدها در شهرستان‌های تابعه سازمان منطقه آزاد ماکو قرار دارد بنابراین برای هر کدام از این واحدها بین 5 تا 10 میلیون تومان از سوی سازمان منطقه آزاد ماکو کمک خواهد شد.

وی افزود: در قالب همکاری‌های مشترک و در جشن‌های مرتبط با کمیته امداد به هر دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرهای سازمان منطقه آزاد ماکو از سوی این سازمان یک کارت هدیه 100 هزار تومانی اهدا شد و این سازمان در کلیه نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌کند چند غرفه نیز به عنوان سهمیه به مددجویان کمیته امداد داد در نظر می‌گیرد.

سهندی گفت: در بخش نیروی انسانی هم در صورتی که سازمان منطقه آزاد ماکو از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جذب و به کارگیری کند اقدامات حمایتی انجام می‌شود که از جمله آنها پرداخت دو سال حق بیمه این مددجویان و پرداخت تسهیلات 20 میلیون تومانی است.

انتهای پیام/ن

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 

ایسنا/اصفهان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: میزان زکات فطره و کفاره در شهرستان نطنز نسبت به سال قبل ۴۶ درصد رشد داشته است.

مهدی مزرعه خطیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال فطریه و کفارات در عید فطر امسال و چند روز بعد از آن جذب شد که این مبلغ نسبت به سال گذشته رشد ۴۶درصدی داشته است.

وی افزود: با همکاری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، کفارات جمع‌آوری‌شده بلافاصله به‌حساب قرض‌الحسنه امداد مددجویان نزد بانک ملی واریز شد که فقط قادر به تهیه نان در نانوایی‌های دولتی هستند تا ضمن حفظ شان مددجویان، الزامات شرعی مصرف کفارات نیز رعایت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز با بیان اینکه وجوه فطریه جمع‌آوری‌شده در امور درمانی، بیماران صعب‌العلاج، جهیزیه، امور تحصیلی دانش‌آموزان، لوازم ضروری نیازمندان ساکن شهرستان با هم‌افزایی امداد هزینه خواهد شد، گفت: کمیته امداد درعین‌حال که وظیفه خود می‌داند شان و آبروی مددجویان را حفظ کند، موظف است از وجوهات شرعی مردم متدین نیز صیانت کند.

مزرعه خطیری تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنان آماده دریافت وجوه شرعی مردم اعم از فطریه و کفارات و نذورات آنها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد