Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چابهار- ايرنا- رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: 12 واحد صنفي متخلف در اين شهرستان پس از تشکيل پرونده و براي صدور حکم به تعزيرات حکومتي معرفي شدند.

هادي اکبري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: گشت مشترک بازرسان اداره صمت، فرمانداري، تعزيرات حکومتي، شبکه بهداشت و دامپزشکي از فروشندگان مواد پروتئيني و لبني، خياطان، ميوه فروشان و رستوران هاي سطح بازار در ايام ماه مبارک رمضان بصورت روزانه بازرسي مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بازرسان اداره صمت در بازرسي هاي روزانه در صبح و عصر خود براي يک واحد قنادي، 2 واحد رستوران فروش آش و حليم بدليل تخلف گرانفروشي، 2 واحد خبازي بدليل کم فروشي، يک واحد سوپر مارکت بدليل عدم درج قيمت و تعدادي کبابي، خياطي و ميوه فروشي پرونده تخلف صنفي تشکيل و براي صدور حکم مقتضي به تعزيرات حکومتي ارسال شدند.
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: رستوران ها(فروش آش و حليم)، خبازي، قنادي، عمده فروشان مواد غذايي، توزيع کنندگان ظروف پلاستيک و يک بار مصرف، ميوه فروشي، سوپر مارکت، مواد پروتئيني و لبني و رسيدگي به گزارشات ستاد خبري در رسته هاي ميوه فروشي، روغن موتور، سوپر مارکت در دستور کار بازديد بازرسان قرار گرفته است.
وي بيان کرد: در ادامه طرح نظارتي ماه مبارک رمضان 2 گشت مشترک در بررسي رسته هاي صنفي هدف انجام و به برخي متخلفان در صنف مواد غذايي، ميوه و تره بار و رستوران ها تذکرات لازم داده شد.
اکبري اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشي موارد را به تلفن 124اعلام کنند.
3043**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر