Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شاهین ایزدیار پرافتخارترین ورزشکار ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: اگر در یک زمان مطمئن شوم که انتظاراتم برآورده نمی‌شود شاید برخلاف میل باطنی‌ام تصمیم به مهاجرت از ایران بگیرم.

شاهین ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: به فاصله دو هفته پس از اتمام بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تا الان تمریناتم را در مشهد به صورت شخصی پیگیری می‌کنم و متاسفانه هیچ اردویی هم در طول این مدت برای شناگران معلول از طرف فدراسیون برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می‌کنم فکرم را زیاد درگیر حواشی نکنم اما از یک طرف هم هرچه فکر می‌کنم می‌بینم مگر ما چه گناهی مرتکب شده‌ایم که این چنین با ما رفتار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار بود ۱۳ خرداد برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه ورودی به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو راهی برلین آلمان شویم که متأسفانه به علت مشکلات مالی این سفر لغو شد. همچنین در شهریور هم مسابقات قهرمانی جهان انگلیس را پیش رو داریم که احتمال دارد این سفر هم لغو شود. متاسفانه با وجود نتایج خوب در بازی‌های پاراآسیایی شناگران به حال خود رها شده‌اند.

ایزدیار در ادامه تصریح کرد: طبق گفته مسئولان وزارت ورزش و جوانان قرار بود بابت ۶ مدال طلایی که در جاکارتا کسب کردم، ۳۲۰ سکه بدهند که آن هم قرار است به صورت حواله کارت هدیه به من تعلق بگیرد و متاسفانه مسئولان به راحتی زیر حرفشان زدند. چطور آن زمانی که مدال می‌گیریم مسئولان با مدال ما پز می‌دهند، اما هنگام دریافت پاداش‌ها به راحتی وعده‌هایی را که داده بودند از یادشان می‌رود.

وی با انتقاد از صحبت‌های شروین اسبقیان که عنوان کرده وزارت ورزش به ورزشکاران مدال‌آور قول پاداش نداده، اظهار داشت: پیش از پایان سال محمدرضاداورزنی طی اظهار نظری عنوان کرد که ورزشکاران نگران نباشند و پاداش آنها در این دوره به صورت سکه پرداخت خواهد شد، اما از دوره‌های بعدی این پاداش‌ها به صورت کارت هدیه و حواله به ورزشکاران داده خواهد شد.

پرافتخارترین ورزشکار ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در خصوص اینکه با شرایط فعلی انگیزه کافی برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دارد یا خیر، گفت: شاید این موضوع تا حد زیادی در کاهش انگیزه ورزشکاران تاثیرگذار باشد و از طرفی هم تنها منبع درآمد من از راه ورزش کردن است و درست نیست این چنین رفتاری با من صورت گیرد. خیلی از ورزشکاران از نظر اقتصادی در شرایط جالب توجهی ندارند و با دریافت این پاداش بخش عظیمی از مشکلات خود را حل می‌کنند. متاسفانه وزارت ورزش به من گفت مدال‌هایت در حدی نیست که برایت شغل پیدا کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا توانایی کسب سهمیه پارالمپیک توکیو را دارد یا خیر، اظهار داشت: اگر در فاصله شانزده ماه تا شروع المپیک همه چیز طبق برنامه پیش برود نه تنها پتانسیل کسب سهمیه پارالمپیک را دارم بلکه قول کسب مدال پارالمپیک توکیو را می‌دهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولان شرایطی را به وجود بیاورند تا در کنار برگزاری اردو‌های مناسب تدارکاتی، در مسابقات برون مرزی هم شرکت کنیم. الان کمتر از ۱۶ ماه تا شروع پارالمپیک زمان باقی مانده و با این شرایط خیلی سخت است تا دوباره امیدوار بود که ورزشکاران بتوانند نتایج بازی‌های پاراالمپیک ریو و جاکارتا را تکرار کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین ایزدیار پارالمپیک لندن وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی

ایسنا/خوزستان دارنده چندین مدال طلا و نقره پرتاب نیزه پاراالمپیک، بازی های پاراآسیایی و جهانی می گوید در حالی خود را برای جهانی ژاپن و پارالمپیک پاریس آماده می‌کند که همچنان درگیر نداشتن شغل است و فعلا به صورت ثابت فقط ماهانه یک میلیون تومان حقوق از صندوق حمایت از قهرمانان دریافت می‌کند.

امان‌الله پاپی در گفت و گو با ایسنا، درباره آمادگی اش پیش از حضور در مسابقات جهانی ژاپن، اظهارکرد: اکنون در اردوی آمادگی در تهران هستیم و ۲۴ اردیبهشت ماه به ژاپن اعزام خواهیم شد. بعد از بازی های آسیایی هانگژو دچار آسیب دیدگی شدید شدم اما اکنون شرایط خوبی دارم و باید خودم را در شرایط مسابقه بسنجم. مطمئن باشید در جهانی ژاپن نیز به دنبال بهترین مدال هستم.

وی بیان کرد: سطح رقابت های جهانی پیش رو از پارالمپیک پاریس پایین تر نیست و همه رقبای من نیز آماده حاضر می شوند تا پیش از پارالمپیک خودی نشان دهند.

این ملی پوش خوزستانی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مساله اشتغال شما حل شد؟ عنوان کرد: متاسفانه خیر. از سال ۲۰۱۷ که عضو تیم ملی ام و در مسابقات مختلف موفق به کسب مدال شده ام، تنها درخواست من حل مشکل اشتغالم بوده است اما هنوز مسئولان استان خوزستان نتوانسته اند شرایط اشتغال من را فراهم کنند. حتی در همین زمینه با استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش استان و نمایندگان خوزستان صحبت و چندین بار هم به استانداری مراجعه کردم اما مشکل حل نشده است.

وی ادامه داد: واقعا خیلی پیگیر حل مشکل اشتغالم بوده‌ام و اکنون شرایط به صورتی است که حتی دیگر دوست ندارم برای پیگیری این موضوع به اداره کل ورزش خوزستان بروم و البته می‌دانم برای آن ها اهمیتی هم ندارد.

پاپی گفت: من دو رقیب ایرانی دارم که البته اکنون عضو کشورهای دیگر هستند و مطمئنا با بهترین شرایط وارد رقابت ها جهانی می شوند و این در حالی که است که پس از سه سال، من به خاطر مدال پارالمپیک ماهانه یک میلیون تومان از صندوق حمایت از قهرمانان دریافت می کنم و حقوق تیم ملی هم به صورتی است که هر زمان در اردو باشیم حقوق دریافت می‌کنیم. این در حالی است که من روزی یک میلیون تومان بابت ماساژور می‌دهم.

وی بیان کرد: من حتی امکانات خوبی برای تمرین ندارم و این در حالی است که دارنده دو مدال جهانی، دو مدال بازی های پاراآسیایی و یک مدال پارالمپیک هستم. در حال حاضر چون عاشق ورزش هستم با این انگیزه تمرین می کنم و احتمالا پس از پارالمپیک پاریس نیز خداحافظی کنم.

این ملی پوش پارا دو و میدانی با بیان این که فدراسیون از نظر تجهیزات به ما کمک می‌کند، افزود: من نمی گویم مسئولان استان خوزستان به من پول بدهند، فقط می‌خواهم شرایط اشتغال من را مهیا کنند تا حداقل بیمه داشته باشم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد