Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین کنفرانس بین المللی «پل» با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی ۲۶ تا ۲۷ شهریور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، فرزاد حاتمی «دبیر کنفرانس بین‌المللی پل» گفت: پس از برگزاری چهار کنفرانس تخصصی موفق بین المللی در خصوص مهندسی پل، پنجمین دوره این کنفرانس ۲۶ الی ۲۷ شهریورماه سال جاری با مشارکت ارگان‌ها مختلف در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاتمی ادامه داد: این کنفرانس با موضوعات، استاندارد‌ها و آئین نامه‌های بارگذاری، طراحی و اثر زلزله بر پل‌ها، روش‌های تحلیل و طراحی انواع پل‌ها، ارزیابی آسیب پذیری پل‌ها در شرایط وقوع زلزله، تجهیزات آسیب شناسی و بازرسی فنی، معیار‌های مجاز بهره برداری باتوجه به استاندارد‌های معتبر، روش‌های ارزیابی ایمنی، سطوح عملکرد و قابلیت اطمینان پل‌ها انواع روش‌های تعمیر، تقویت و نگهداری راه، باند، پل و ابنیة فنی، سیستم‌های مدیریت پل‌ها، پایش سلامت پل‌ها و ابنیه فنی مربوطه، سطوح عملکرد و معیار‌های بهسازی راه، بند و پل، مطالعات ژئوتکنیکی پل‌ها مطالعات هیدرولیکی و هیدرولوژی پل‌ها برگزار می‌شود.

دبیر کنفرانس بین‌المللی پل اظهار داشت: همچنین در این کنفرانس سه کارگاه تخصصی در زمینه‌های، استاندارد‌ها و آئین نامه‌های ملی و بین المللی در زمینه طراحی و بهسازی پل‌ها، پایش سلامت و ابنیه فنی، روش‌های تعمیر، تقویت و بهسازی لرزه‌ای پل‌ها و ابنیه فنی ملاحظات طرح و اجرای هیدرولیک و هیدرولوژی پل‌ها برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در کنفرانس بین المللی پل علاوه بر متخصصان داخلی، جمعی از اساتید و متخصصان با سابقه از کشور‌های مختلف به ارائه مقاله می‌پردازند.

گفتنی است؛ متقاضیان جهت اخذ اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت کنفرانس به نشانی http://ibc.aut.ac.ir مراجعه و یا با شماره ۶۴۵۴۵۵۳۷ تماس گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه