Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@07:19:49 GMT

پیش‌بینی صادقی از نتیجه ضرب‌الاجل 60 روزه

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۸۳۲۸

پیش‌بینی صادقی از نتیجه ضرب‌الاجل 60 روزه

خرداد؛ یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «ایران زودتر از این ها باید از ضمانت اجرای برجام استفاده می‌کرد»، گفت: پیش‌بینی می‌کنم ضرب الاجل شورای عالی امنیت ملی می‌تواند موثر باشد و می تواند اعضای برجام را وادار کند که فراتر از اعلام های سیاسی در عمل به تعهدات خود پایبند باشند.


محمود صادقی ، درباره ضرب‌الاجل ۶۰ روزه شورای عالی امنیت ملی ایران در مورد برجام گفت: ایران بیش از اندازه از خود خویشتن‌داری نشان داد، فکر می‌کنم انتظار می‌رفت ایران خیلی زودتر از اینها از این ضمانت اجرا در برجام استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خروج یکجانبه آمریکا از برجام به عدم اجرای تعهدات سایر کشورها منجر شد، خروج آمریکا بر طرف اروپایی نیز تاثیر گذاشت اعمال فشاری که آمریکا داشت موجب شد آنها هم به تعهدات خود در لغو تحریم‌ها عمل نکنند.
این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران تکالیف خود را انجام داده است و این انجام تکالیف بارها مورد تایید آژانس انرژی اتمی قرار گرفت بنابراین طبیعی است اگر منافع ایران در این توافق تامین نشود ماندن در آن معقول نیست، هرچند ایران هنوز قصد خروج از برجام را ندارد ولی بر اساس بندهای ۲۶،۳۶ و ۳۷ برجام می‌تواند از حق خودش دفاع کرده و به نحو متقابل در جهت کاهش تعهدات عمل کند. این بندها حتی به نوعی حق عدم اجرای کامل تعهدات یعنی خروج از برجام را به ایران می‌دهد.
صادقی عنوان کرد: به نظر می‌رسد این ضرب الاجل ۶۰ روزه یک هشدار برای طرفین دیگر برجام است و تاکید دارد که این توافق باید برای طرفین برد برد باشد، آنها نباید توقع داشته باشند این انتفاع یکجانبه باشد.
منبع: ایسنا برچسب ها: ضرب‌الاجل 60 روزه ، صادقی

منبع: خرداد

کلیدواژه: ضرب الاجل 60 روزه صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

کد خبر 6089956

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • خروج علیه شهردار تهران
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟