Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:30:42 GMT

جایگاه کشوری وشوو قم 10 پله ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۸۳۵۱

جایگاه کشوری وشوو قم 10 پله ارتقا یافت

قم- ایرنا- رئیس هیات وشوو قم با بیان اینکه سیر صعودی شاخص های این ورزش در قم از یکسال گذشته آغاز شده است گفت: جایگاه ووشو استان در 11 ماه گذشته با 10 پله صعود از رده 26 به رده 16 کشور ارتقا یافت.

جواد محمد زاده روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، توجه به رده سنی پایه را از جمله اولویت های این هیات ورزشی دانست و افزود: چندین سال است که در رده های سنی پایه در رشته وشوو در استان کار نشده بود که با تغییر مدیریت این هیات، بار دیگر توجه به رده سنی پایه در صدر برنامه ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه با اقدام های صورت گرفته شاهد ارتقای سطح کیفی وشووکاران نونهال و نوجوان استان هستیم اظهار داشت: آماده سازی برای حضور قدرتمند در دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی ایران که در رده های سنی متولدین 83 تا 87 برگزار می شود، در دستور کار قرار گرفته که برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات قهرمانی استان دراین راستا برنامه ریزی شده است.
رئیس هیات وشوو قم ادامه داد: برنامه های متنوع آموزشی و استعدادیابی ووشوکاران رده پایه استان در دو بخش پسران و دختران زیر نظر مدرس های فدراسیون پیش بینی شده که برگزاری جام قهرمانی استان با عنوان جام رمضان یکی از این برنامه می باشد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی استانی جام رمضان گفت: این مسابقات در چهار رده سنی و در دو بخش تالو و ساندا با حضور 100 ورزشکار در وزن ها 22- ، 27- ، 30-، 33- ، 36- و 39- کیلوگرم در رده سنی نونهالان و اوزان 35-، 39-، 42-، 45-، 48-، 52-، 56- و 60- کیلوگرم در رده سنی نوجوانان برگزار شد.
محمد زاده ادامه داد: این مسابقات که در 20 اردیبهشت ماه در خانه وشوو استان ترتیب یافت، با معرفی نفرات برتر و اهدای لوح قهرمانی به کار خود پایان داد.
900 ورزشکار، بیش از 40 مربی حرفه ای و بیش از 20 باشگاه ووشو در قم فعالیت دارد.
7404/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش و جوانان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرنگار مهر، فینال مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه میان «ساندرو بازادزه» نفر اول رنکینگ جهانی از گرجستان و «زیاد السیسی» نفر سوم رنکینگ جهانی از مصر برگزار شد. در این دیدار شمشیرباز مصری حریف خود را ۱۵ بر ۱۳ شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

بازادزه و حریف مصری اش هر دو با غلبه بر حریفانی از آمریکا فینالیست جایزه بزرگ گرجستان شدند. «زیاد السیسی» در مرحله نیمه نهایی «فیلیپ دلگویچ» را ۱۵ بر ۱۴ شکست داد. «بازادزده» هم با شکست ۱۵ بر ۱۳ «کالین هیچکاک» فینالیست شد.

«کالین هیچکاک» در مرحله ۸ نفره با غلبه بر «ادهم بحقاط» باعث حذف این بازیکن مصری شد. شمشیربازی مصری در جدول ۱۶ نفره مقابل علی پاکدامن صاحب برتری شده بود.

در جدول رده بندی نهایی شمشیربازان شرکت کننده در جایزه بزرگ سئول، بعد از بازادزده و السیسی، شمشیربازان گرجستانی در جایگاه مشترک سوم قرار گرفتند. در این جدول، علی پاکدامن نهم است، محمد رهبری در جایگاه ۳۴ قرار گرفته است. محمد فتوحی رده ۸۶ را در اختیار گرفت و فرزاد باهر ارسباران هم در جایگاه ۱۰۱ ایستاد.

کد خبر 6097987

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم