Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:19:42 GMT

اسپالتی: شایعه‌‌سازی‌های دروغ کلافه‌ام می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۸۴۴۴

اسپالتی: شایعه‌‌سازی‌های دروغ کلافه‌ام می‌کند

درحالیکه اینترمیلان دیشب با پیروزی 2-0 مقابل کیه‌وو به رتبه سوم جدول سری آ صعود کرد، لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر، از رسانه‌های ایتالیایی به دلیل شایعه جایگزینی‌اش با آنتونیو کونته انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان، دیشب در هفته سی و ششم سری آ، دو هفته مانده به پایان فصل جاری رقابتها در خانه خود موفق شد کیه‌وو را با نتیجه 2-0 شکست داده و به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای اینتر برای دومین سال پیاپی بسیار نزدیک به نظر می‌رسد و این در حالی است که این روزها در ایتالیا گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده لوچانو اسپالتی در این تیم شنیده می‌شود.

 

 

اسپالتی بعد از پیروزی دیشب تیمش در گفتگو با خبرنگاران نشان داد که از شایعات متعدد درباره جانشینی‌اش با آنتونیو کونته در اینتر ناراحت و عصبانی است. اسپالتی گفت:" سه ماه است که مدام همین حرفها را می‌زنند. گاتزتا دلو اسپورت سه ماه است که مدام همین چیزها را می‌نویسد. اگر یک نفر هر روز بگوید فردا باران می‌بارد، در نهایت شاید یک روز این اتفاق بیفتد".

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" شما هم هر هفته همین سوال‌ها را از من می‌پرسید. من نمی‌خواهم به شما اسائه ادب کرده باشم ولی به این سوالها جواب نمی‌دهم. اگر گاتزتا دلو اسپورت دو سال است که درباره این موضوع می‌نویسد و سه ماه اخیر هم هر روز درباره‌اش نوشته و به آن دامن زده، پس باید از آنها بپرسید چون حتماً چیزی در این باره می‌دانند".

 

اسپالتی در ادامه گفت:" چیزهایی که می‌نویسند واقعا توهین آمیز است. با تیترهایی که خطاب به من از صفاتی مثل بی‌مصرف، توخالی و غیره استفاده می‌کنند. این همه شایعه‌سازی و توهین بالاخره آدم را کلافه می‌کند".

 

اینتر میلان لوچانو اسپالتی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان لوچانو اسپالتی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهمترین عناوین ویژه‌های خبری بدین شرح است:
 کاهش تورم ماهانه و نقطه به نقطه در یزد
 فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟ 
آیا یزدی‌ها در آمار سرطان در کشور پیشتازند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان