Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل بانک توسعه تعاون: براي تحقق رونق توليد که شعار سال 98 و رسالت اصلي اين بانک است با تمام توان در کنار تعاون گران خواهيم بود.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت‌الله مهديان رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل بانک توسعه تعاون که صبح امروز در جمع مديران اين بانک سخن مي‌گفت بابيان اينکه تجهيز منابع کيفي، پايدار و ارزان‌قيمت شرط اول براي فعاليت بانک‌ها به‌ويژه بانک‌هاي توسعه‌اي قلمداد مي‌گردد گفت: فراهم نمودن شرايط لازم به‌منظور تجميع سرمايه‌هاي خرد، ارزان و باکيفيت به‌خصوص منابع موجود در بخش تعاون و در مقابل هدايت منابع تجميعي در جهت تأمين مالي موردنياز بنگاه‌هاي اقتصادي خرد، کوچک و متوسط باهدف کمک به تحقق رونق توليد از مسير بخش تعاون و با استفاده از ظرفيت تعاون گران بخش‌هاي مختلف اقتصادي ازجمله برنامه‌هاي عملياتي اين بانک در سال جاري خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در همين راستا افزود: علاوه بر شناسايي بازار جديد، افزايش مشتريان و توسعه بازار با رويکرد تجميع منابع سپرده‌اي و ارتقاء ظرفيت منابعي، تلاش به‌منظور واگذاري اموال مازاد و پيگيري جدي مطالبات غير جاري بانک با رويکرد بهره‌گيري از منابع حاصله در جهت رونق بخشي توليد از ديگر فرصت‌هاي مناسب و در پيش روي بانک باهدف کاهش قيمت تمام‌شده پول و اعمال حمايت‌هاي لازم و اثربخش از بنگاه‌هاي اقتصادي است.
مديرعامل بانک توسعه تعاون تفويض اختيارات بيشتر، توسعه و ظرفيت بخشي واحدهاي اجرائي بانک در سطح استان و شهرستان و افزايش هدفمند اختيارات شعب و سرپرستي‌ها را با لحاظ کردن اقتضائات موجود و پيش رو در جهت امکان بررسي طرح‌هاي بزرگ اقتصادي تعاوني در قالب ايجادي و توسعه‌اي و کمک به امکان ادامه فعاليت آن‌ها را همراه با اعطاي تسهيلات سرمايه در گردش به واحدهاي توليدي تعاوني که داراي مشکل نقدينگي مي‌باشند باهدف حفظ سطح توليد، امکان تأمين مواد اوليه و تهيه تجهيزات ازجمله سياست‌هاي جدي اين بانک در سال جاري قلمداد کرد و دراين‌باره افزود: بانک توسعه تعاون وظيفه خود مي‌داند در سال "رونق توليد" از طرح‌هاي توسعه‌اي که داراي اشتغال و ارزش‌افزوده بالا باشند قطعاً حمايت نمايد.
مهديان عامليت اجراي طرح ملي اشتغال پايدار روستايي و عشايري از سوي بانک توسعه تعاون را در سال گذشته ازجمله نقاط قوت و از مزيت‌هاي اجرايي و عملياتي اين بانک دانست و دراين‌باره گفت: به‌منظور استمرار طرح ملي اشتغال پايدار روستايي و عشايري در سال جاري، بانک توسعه تعاون از طريق افزايش اختيارات واحدهاي اجرايي حداکثر تلاش خود را معطوف به موفقيت طرح خواهد نمود.
مديرعامل بانک توسعه تعاون يکي از برنامه‌هاي سال گذشته و سال جاري اين بانک را برقراري ارتباط و برگزاري نشست فني و کارشناسي با تعاون گران، آشنايي با مسائل، مشکلات، انتظارات و درخواست‌هاي آنان يادکرد و دراين‌باره گفت: خوشبختانه سال گذشته موضوع تعامل و همکاري تنگاتنگ با ذينفعان اصلي اين بانک در سطح اتحاديه‌هاي سراسري شرکت‌هاي تعاوني و شرکت‌هاي تعاوني در ابعاد استاني و شهرستاني در قالب نشست و جلسات عمومي و تخصصي پيگيري که در قالب چندين جلسه موثر برگزار و نتايج قابل قبولي از باب اجراي توافقات و مصوبات ناشي از اين جلسات با خود به دنبال داشت و در سال جاري نيز مقرر گرديد هيئت‌مديره و مديران استاني بانک ضمن ملاقات حضوري و آگاهي از مشکلات اتحاديه‌ها و شرکت‌هاي تعاوني در جهت رفع مشکلات آنان اقدام جدي به عمل‌آورند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران

به گ زارش خبرنگار مهر، علی باقری شامگاه سه شنبه در در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بخش تعاون با محوریت اقتصاد تعاونی و مردم محور در راستای اجرا شدن شعار سال گام بر می دارد، تصریح کرد: در راستای عملیاتی کردن شعار سال باید تعاونی ها احیا شده و به همین دلیل بخش تعاونی ها امسال در نمایشگاه حضور پررنگ داشته تا در عرصه داخلی و بین المللی توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه سهم تعاونی ها در صادرات محصولات و تولیدات افزایش یافته است، گفت: در دوسال گذشته تعاونی های مازندران، ۸۰میلیون دلار صادرات داشته اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه اقتصاد تعاونی به دنبال افزایش سهم خود در اقتصاد کشور براساس شعار سال مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: فعالیت تعاونی ها با مشارکت مردم در دستور کار است و بخش تعاون باید براساس سند توسعه این بخش سالانه دو درصد رشد را در سهم خود از اقتصاد ملی برعهده گیرد.

وی یادآور شد: این مهم با کمک تمامی دستگاه های اجرایی استان محقق می شود تا سهم بخش تعاون از ۵ به ۱۵ درصد طی ۱۰ سال ارتقا یابد.

کد خبر 6093556

دیگر خبرها

  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024