Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@00:53:52 GMT

زمان ارائه نوبت دوم سبد معیشتی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۹۱۳۴

زمان ارائه نوبت دوم سبد معیشتی اعلام شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وضعیت ارائه سبد معیشتی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را تشریح کرد.

محمد شریعتمداری در مورد وضعیت ارائه بسته های حمایتی به اقشار آسیب پذیر، اظهار داشت: در نشست رئیس جمهور با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به رییس سازمان برنامه و بودجه دستور داده شد که برای یک نوبت دیگر جهت ارائه سبد معیشتی به تمامی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اقدام فوری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در حال حاضر ارائه سبد معیشتی آغاز شده و بخشی از این مبلغ به حساب کمیته امداد واریز و بهزیستی واریز و به تدریج روزهای آینده تکمیل خواهد شد. وی در گفتگو با خانه ملت، در رابطه با میزان مبلغ این بسته ها، ادامه داد: به طور متوسط ۲۰۰ هزار تومان اعتبار بسته حمایتی است و برای خانواده‌های با جمعیت بالاتر نیز مبلغ افزایش می‌یابد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سبد معیشتی وزیر تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است

مرتضی موصلی در آئین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری با بیان اینکه یکی از جهت‌گیری‌های کمیته امداد، توسعه انفاق و نیکوکاری و گسترش سنت‌های حسنه اسلامی است، گفت: یکی از بزرگترین برجستگی‌های استان فارس، نیکوکار بودن مردم استان و بی‌تفاوت نبودن نسبت به حال یکدیگر است و ما باید زمینه هم‌افزایی مردم و خیرین در این راه را فراهم کنیم.

او یکی از اهداف کمیته امداد در سال جاری را حرکت جمعی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در راستای شعار سال عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های ما در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

موصلی با بیان اینکه شناسایی و معرفی الگو‌های موفق در میان خیرین، یکی از کار‌هایی است که می‌تواند در زمینه ترویج کمک به نیازمندان موثر باشد، گفت: به‌عنوان مثال مجموعه‌ای را می‌شناسیم که بیش از ۴۰۰ مسکن را برای خانواده‌های نیازمند در دست احداث دارند، برخی موسسات از ظرفیت‌های خیرین استان فارسی خارج از کشور استفاده می‌کنند و بعضی دیگر هم در عرصه بین‌المللی فعالیت دارند که ما در تلاش هستیم تا از این الگو‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با تاکید بر اینکه نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی، انقلابی و حاکمیتی است، گفت: کمیته امداد امام راحل بیش از چهار دهه است که در عرصه خدمتگزاری و فراهم کردن زمینه خدمت شایسته به خانواده‌هایی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند تلاش می‌کند و هدف اصلی کمیته بر توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلفِ اقتصادی، فکری، فرهنگی و اجتماعی است.

موصلی در پایان به محور‌های پیشنهادی خود در جهت هم‌افزایی ظرفیت‌ها پرداخت و گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، توسعه کارکرد‌های کارآفرینی، احداث و یا خرید مسکن نیازمندان به خصوص با بهره‌گیری از ظرفیت نهضت ملی مسکن، کمک به تامین جهیزیه و تسهیل ازدواج، کمک به درمان بیماران صعب العلاج و زمین گیر، فراهم کردن زمینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و هم‌افزایی در تامین منابع قرض الحسنه، از جمله مهمترین مسائلی هستند که آنها را در کمیته امداد دنبال می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان