Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@02:01:36 GMT

صادرات خرما ممنوع نشده است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۹۱۵۶

صادرات خرما ممنوع نشده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان امروز در جلسه تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه طرح ضیافت در مرکز استان و شهرستان‌ها در ماه رمضان در حال برگزاری است گفت: این نمایشگاه در شهر کرمان از ۱۸ اردیبهشت آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقرر بود که نمایشگاه طرح ضیافت به مدت ۱۰ روز در کرمان برگزار می‌شود گفت: از آنجا که از این نمایشگاه در پارک مادر کرمان استقبال بسیار خوبی شده است پیشنهاد می‌شود این نمایشگاه تمدید شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه هزار تن خرمای بم به تهران ارسال می‌شود افزود: استان کرمان تولیدکننده بزرگ خرما در کشور است و صادرات خرما به هیچ عنوان ممنوع نشده است.

وی با بیان اینکه بازار تهران بر قیمت خرما اثرگذار است گفت: امیدواریم که با توزیع خرمای بم و بوشهر در بازار تهران قیمت خرما کاهش پیدا کند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فروش‌های اینترنتی در استان در حال انجام است بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد بسته‌های پستی کشور مربوط به فروش‌های اینترنتی است.

وی با بیان اینکه توزیع این بسته‌ها باید بر اساس قانون نظام صنفی انجام شود افزود: پیشنهاداتی شده که مجوز‌ها بر این اساس صادر شود چرا که ممکن است در آینده برای اصناف چالشی در این زمینه ایجاد شود.

انتهای پیام/ی

توزیع خرمای بم در تهران برای تعدیل بازار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدامیر برهانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، گفت: صندوق ضمانت صادرات ایران پوشش‌های بیمه‌ای و ضمانت نامه‌ای خود را برای بازار کشور‌های همسایه همچون عراق و افغانستان با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. همچنین برای حضور فعال در بازار کشور‌های آفریقایی سقف اعتباری ۴/۵ میلیارد دلار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این صندوق آمادگی دارد در صورت پذیرش کارفرما و یا بانک‌های خارجی، ضمانت نامه‌های مبتنی بر قرارداد (ضمانت نامه شرکت در مناقصه، ضمانت نامه پیش پرداخت و ضمانت نامه حسن انجام تعهدات) برای صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ارائه نماید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از صادرات هرگونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • ورود موتورسیکلت به آزادراه‌ها ممنوع است
  • وزارت جهاد تذکر گرفت؛ جلوگیری از صادرات جهت تنظیم بازار ممنوع است
  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • تازه ترین کتاب اسماعیل امینی درباره مردم کوچه و بازار است
  • رونمایی از «شب آبستن» در نمایشگاه کتاب تهران
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد