Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان در حالی از فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود که انگلیسی‌ها همچنان به کارشکنی‌های خود در صدور ویزای ملی‌پوشان ایران ادامه می‌دهند. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بیست و چهارمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان از فردا (چهارشنبه) با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور به میزبانی شهر منچستر در انگلیس آغاز می‌شود و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تیم‌های حاضر در این تورنمنت، ایران است. ملی‌پوشان کشورمان که طی هفته‌های گذشته اردوهای منظم و خوبی را برگزار کرده، بسیار امیدوارند که بتوانند در این مسابقات خوش بدرخشند. البته این درخشیدن منوط به شرایط اعزام به انگلیس است؛ شرایطی که تاکنون مهیا نشده و اگر اقدام سریعتری صورت نگیرد، شاید منجر به غیبت تعدادی از نمایندگان ایران در این رقابت‌ها شود.

همانطور که عنوان شد، مسابقات از فردا آغاز می‌شود، این در حالی است که هنوز ویزای چهار تکواندوکار کشورمان صادر نشده است. آرمین هادی‌پور، میرهاشم حسینی، عرفان ناظمی و سجاد مردانی ملی‌پوشانی هستند که به همراه محمد بسحاق مربی تیم ملی، آرش فرهادیان مدیر تیم‌های ملی، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون و همچنین نماینده وزارت ورزش نتوانسته‌اند ویزای خود را دریافت کنند.

نکته جالب آن است که دو تکواندوکار از بین این چهار ورزشکار باید روز چهارشنبه وزن‌کشی کنند و روز پنج‌شنبه به روی شیاپ‌چانگ بروند که متاسفانه تا این لحظه هنوز ویزای‌شان صادر نشده است.

اقدام اخیر انگیسی‌های در عدم صدور ویزای تکواندوکاران ایران به نظر می‌رسد که هدفمند و از روی عمد بوده، چرا که سه نفر از 4 تکواندوکاری که ویزای‌شان صادر نشده، رنکینگ‌شان پایین‌تر از 10 است و قطعاً شانس بسیار خوبی برای تصاحب مدال و رفتن روی سکو دارند.

در این شرایط مسئولان مختلف ایران تلاش‌هایی را انجام داده‌اند. از جمله این تلاش‌ها می‌توان به اقدام وزارت امور خارجه در ارسال چندین نامه به سفارت انگلیس در تهران اشاره کرد، هر چند که پاسخ درست و روشنی از سوی این سفارتخانه داده نشده است. همچنین کمیته ملی المپیک نیز مکاتباتی را با کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته المپیک انگلیس داشته، اما این مکاتبان خروجی خاصی برای کشورمان نداشته است.

به نظر می‌رسد که در چنین شرایطی کمیته ملی المپیک می‌تواند نقش بسیار پررنگ‌تری را ایفا کند. این کمیته با وارد کردن فشار به نهادهای بین‌المللی قادر است شرایط بسیار خوبی را طی ساعت‌های آینده ایجاد کند تا بالاخره ویزای ملی‌پوشان تکواندو صادر شود. اگر این اتفاق نیفتد و تکواندوکاران به وزن‌کشی نرسند، در مسابقه نیز حضور نخواهند داشت که این به معنای از دست رفتن چند مدال بالقوه برای کاروان اعزامی ایران است.

هادی‌پور: تکواندوکاران تشنه موفقیت و کسب ستاره سوم هستند

 

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست نیست؟
  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست قرار دارد؟
  • بهانه های بنی اسرائیلی تل آویو برای کارشکنی در توافق جدید
  • بهانه‌های بنی اسرائیلی تل‌آویو برای کارشکنی در توافق جدید
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه